Haahaai(K)(K),

Thanks voor jullie reacties,
Btggth (voor al je reaties(K) ik heb ze net met plezier zitten lezen)
xTHxSharix
and YourAngel.

Ik ben blij dat jullie ze zo leuk vinden.
(K)(K)

Maar terug naar het verhaal;)

“Dankje.” Ik gaf hem een kus op zijn wang. Ik pakte het mes weer op en wou verder gaan met het snijden van de kip.
“Laat dat maar aan mij over.” Zei Bill en pakte het mes van me over.

xx xElise

Making the diner
Hij sneed het vlees verder en ik deed de groenten schoonmaken. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Bill. Ik zag dat hij ook een paar keer bijna in zijn vinger sneed. Ik waarschuwde hem dat hij moest uitkijken.
“Jaja, rustig maar. Ik kan wel vlees snijden, hoor.” Zei hij lachend.
“Ja, en? Ik ook.”
We gingen verder met het eten klaarmaken.
“Kan jij de tafel dekken? Dan doe ik dit verder.” Zei ik. Ik gooide alles in de wokpan en deed de saus erbij. Toen het rustig stond te pruttelen hielp ik Bill met tafel dekken.
Na een half uurtje was het eten klaar.
“Tom! Anna! Eten!” riep ik en ik zette de pan op tafel.
We gingen met zijn allen aan tafel zitten en ik schepte voor iedereen op.
“Wat heb je met je vinger gedaan?” vroeg Tom tien hij de pleister om mijn vinger zag zitten.
“Ik heb me net gesneden toen ik het vlees aan het snijden was.”
“Oké.” Hij gaf me een zoen en we begonnen met eten. Niemand zei wat. Ik schepte nog een keer op.
“Jullie moeten zelf maar even opscheppen als jullie nog meer willen.” Zei ik.
Zwijgend aten we verder.
“Wanneer komen Gustav en Georg thuis?” vroeg Anna.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    snel verder popz
    hijs echt superrr xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen