Vorige keer:
Nog anderhalf uur later komen ze pas binnen. Ik negeer hun en draai mijn hoofd weg, wanneer Tom me een kus wilt geven. 'Wat is er?' vraagt hij.
'Jullie zijn zo laat?' zeg ik, bijna toonloos.
'Ja, dat wist je toch', zegt hij.
'Plak er volgende keer dan maar een uur op. Het eten staat in de microgolf', zeg ik.
'Uhm, we... we hebben al gegeten', zegt Tom.
'Wat? Waarom sta ik dan godganse dag te koken en ben ik inkopen gaan doen?!' roep ik.
'Ik heb toch nooit gezegd, dat je dat moest doen?' roept Tom terug.
'Ah, zo zit dat dus?' zeg ik enkel nog. Ik sta recht en ga naar boven. Naar Tom zijn kamer om míjn kleren aan te doen. Mijn zwerverskleren. Die heb ik nog steeds en die zal ik ook altijd bijhouden. Zij hebben deel gemaakt van mijn jeugd. Ze betekenen té veel voor me.
'Wat doe je?' vraagt Tom dan, die achter me in het deurgat staat.
'Ik wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd. Al wat ik doe is niet goed genoeg voor meneer. Dat meneer zijn plan dan maar trekt', antwoord ik, waarna ik hem opzij duw en de kamer uit ga. Ik ga de trap af en wandel door de woonkamer naar de voordeur toe.
'Vera! Ga je nou weer weglopen?' zegt Tom. Ik draai me om. Hij maakt me gewoon woedend. Wat zeg ik? Ziedend!
'Ja, ik loop weer weg. En het interesseert me niet dat je dat niet leuk vind of wat dan ook. Ik doe wat ik wil. En ik wil terug naar mijn oude leven. In dit leven pas ik niet en zal ik ook nooit passen', snauw ik. Ik draai me om, doe de deur open en zwaai die dan weer achter me dicht. Na twee stappen gezet te hebben, val ik alweer door mijn knieën en barst in tranen uit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Billchen89

    verderr

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    geweldig!
    en alvast succes met je exames!!

    Kus..

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    Hij is niet zo heel lang,<< jij bent gek :O
    hij is hardstukke lang !!
    als je mijn quizen ziet :p
    die zijn niet lang :P
    dus..:P
    maar wat ik eigenlijk gewoon wilz eggen
    hij was weer geweldig!!
    X

    1 decennium geleden
  • TOMISHOT

    Verder <33
    Wil je laten weten als nieuwe er is?

    1 decennium geleden
  • Faint

    Ik vind dat je nog genoeg quizlets maakt hoor meisje voor iemand met weinig tijd ^^
    ze blijven super.
    Zo snel mogelijk verder als je kan ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen