HaaiihaixD

“Ik ga ook mee.” Zei Tom en pakte mijn hand vast en verstrengelde zijn vingers in de mijne.
“Oké, we zien elkaar hierzo bij de auto om 4 uur, goed?” vroeg ik.
Bill, Georg en Gustav knikten.

xx xElise

Let it go. We know the truth.
We stonden voor de poppenafdeling, bij de barbie’s. Tom had Anna op zijn arm en met zijn andere hand had hij mijn hand beet.
“Nou Anna, welke wil je nog voor je verjaardag hebben?” vroeg ik.
Anna wees een woonkamerset aan. Ik wist dat ze al een hoop delen had, maar de woonkamer nog niet. Ik keek op het prijskaartje. €75,-. Dat is ook niet een van de goedkoopste. Ach ja, mijn ouders zouden toch wel de helft minimaal betalen. We liepen naar de kassa en rekenden af. Met de tas in mijn ene hand en Tom zijn hand in mijn andere hand, liepen we de winkel uit. We stapten net de winkel uit toen we een flits zagen. Een fotograaf stond voor ons met zijn camera. Snel maakte hij er nog een en liep toen weg.
“Weer die klote paparazzi.” Vloekte Tom.
“Ach, laat maar gaan. Ze denken maar. Zolang wij maar weten wat de waarheid is.”
“Inderdaad.” Hij gaf me een zoen op mijn wang en we liepen verder. We zagen Bill naar ons toe komen rennen.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    komaan bill wees slim en vraag aan je broertje of ie verkeerd xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen