Foto bij 070 Katie Jane Adams

Ik kijk nog steeds verbaasd naar de twee personen die net het kantoor uit kwamen. Ik kan Faye’s gezicht niet zien, maar volgens mij kijkt ze net zo verbaasd.
Hoe komen ze nou weer hier? Harry had gezegd dat hij op een vliegveld was, maar hij kon niet zeggen waar hij was.
Nú begrijp ik het, hij vloog naar Nederland.. Daarom was het natuurlijk ook dezelfde tijd als in Nederland.
Maar waarom is hij samen met Liam naar Nederland gekomen? Ze moesten toch naar Amerika?
Als ik door heb ik dat ik aan het staren ben, kijk ik snel ergens anders naar.
“Are we not going to say hi to our boyfriends?” zegt Harry met een pruillipje.
“I will, but first you have to explain something to us. Why are you here instead of in the USA? I thought you had to go to the USA?” vraag ik nog steeds verbaasd.
“It was a suprise for you.. We would say you something, but it wouldn’t be a suprise if we said it when you leaved. That’s the reason we came to here, to tell you that.. But we didn’t expect you here at this time, we thought you had gymnastics at this time?” zegt Harry.
Hij doet nu wel heel vaag. Ze moesten ons iets zeggen, maar dat zou geen verrassing zijn als ze het gezegd hadden voordat we weg gingen. Daarom zijn ze hiernaar toe gekomen omdat te zeggen. Maar wát willen ze nou zeggen?
“I totally understand you, Hazz.” mompel ik nog steeds niet begrijpend.
“We’ll explain everything later, but why are you here?” vraagt Harry.
Nou, misschien omdat dit mijn school is, en ik naar school moet?!
“We wanted to get permission from the director so we can do earlier exams, but we had to wait because you were inside. But why did you go to the director?” vraag ik dan weer.
Faye en Liam doen niet zo moeilijk, en ze staan gewoon te knuffelen met elkaar omdat ze elkaar gemist hebben.
Harry en ik zijn daarin tegen een heel gesprek vol vragen te houden, zonder dat er ook maar iets duidelijker word.
“We did the same as you wanted to ask to him.. And, well.. I don’t know if I can say this. LIAM? Can I say the answer to Katie and Faye?” vraagt Harry aan Liam.
Liam kijkt even op uit de knuffel, en knikt even snel, waarna hij weer verder knuffelt met Faye.
“Faye, kom eens? Harry gaat zeggen waarom ze hier zijn.” roep ik naar Faye.
Ze kijkt me geïrriteerd aan, maar ze laat Liam los en loopt naar ons.
Liam loopt achter haar aan, en een paar seconden later staan ze naast ons.
Harry en Liam zenden wat blikken naar elkaar, die ik niet begrijp.
Ik kan ook geen enkele emotie van hun gezichten aflezen, aangezien ze gewoon neutraal kijken.
Geen spoor te zien van blijheid, verdrietigheid, of wat dan ook.
“We asked your director to get permission for earlier exams for you.” begint Liam.
“But, we didn’t get that permission.” vervolgt Harry.
Ik kijk ze verbaasd aan, moesten ze daarom zo geheimzinnig doen?
Net als ik iets wil zeggen, onderbreek Liam me.
“There’s another but, we didn’t get that permission, but we get an other permission.” zegt hij.

Wat voor toestemming hebben ze gekregen? .............. Dit is hoofdstuk 70 al weer! (: Komen we daarom in de top vandaag? Ik ben rond 12 uur uit, ik heb alleen kerstontbijt en er zijn optredes of zoiets, en daarna ga ik lekker veel schrijven! In de vakantie kunnen jullie iedere dag minimaal 2 stukjes verwachten (: 10 kudo's is vanmiddag een nieuw stukje, heel misschien bij 5 al eentje (: De foto komt btw vanmiddag ook (: xxx

Reageer (4)

  • likecat

    omg snel verdorrr!!! hahah

    1 decennium geleden
  • babeybeau

    OMG super snel verder schrijven eh,
    Ik hou van dit verhaal
    Xo

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Dohhh!!! Ik denk dat ze mee mogen op tour, en dan wat huiswerk moeten maken ofzo... Wel echt leuk!! xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Mogen ze mee op tourrrrr???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen