Jaja, deel 41 ;)

“Hé, hij heeft het eindelijk door. Nou, doei.” Zei ik en gaf Bill en Anna nog een kus op hun wang en liep toen terug naar de boomhut.

xx xElise

Oehh, lekker.
Toen ik boven aankwam lag Tom nog steeds te slapen. Ik maakte het ontbijt klaar, zodat we gelijk konden gaan eten als Tom wakker was. Toen ik alles klaar had gezet, ging ik Tom wakker maken. Ik gaf hem een zoen. “Hè, slaapkopje van me. Wakker worden. Ik heb een ontbijtje gemaakt.”
Hij maakte een paar smakgeluidjes, pakte me deed en draaide zich om. Daardoor viel ik over hem heen.
“Hé…” lachte ik. “Doen we dat altijd?”
Tom opende een oog. “Ja, eigenlijk wel.” Hij gaf me een zoen op mijn mond. “Goedemorgen.”
“Goedemorgen. Ik heb een ontbijtje gemaakt.” Zei ik met een glimlach op mijn gezicht.
“Oehh, lekker.” Hij ging wat rechter op zitten en keek naar wat ik klaar had gemaakt. “Ziet er lekker uit.” We begonnen met eten. Het was echt een heerlijk ontbijt, al had ik het zelf gemaakt. Zo te zien vond Tom het ook lekker. Zijn mond zat onder de jam.
“Kom eens.” Zei ik en ik haalde met mijn vinger de jam van zijn mond. Hij likte de jam van mijn vinger af. We waren klaar met eten en besloten terug naar het huis te gaan. We deden de spullen in de tas en liepen terug.
REACTIES AUB. VERER OF NIET??

Reageer (1)

  • FakexBlood

    xD en nu nog de reactie van bill zien xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen