Vorige keer:
'Wat is er?' vraagt hij. Ik knik naar de deur. Ik zie hem zijn hoofd draaien naar de deur.
'Uhm, jij kunt je douchen', zegt Bill dan.
'Goed ik kom zo', zegt Tom, toch lichtjes geïrriteerd. Hij drukt nog een kus op mijn lippen en staat dan recht. Hij knipoogt nog een keer en verlaat dan de kamer. Ik blijf nog even liggen, wat nagenieten, en ga dan naar beneden. Een kwartier later staat Tom, volledig klaar, beneden.
'Eindelijk', zegt Bill.
'Moet jij net zeggen. Jij gebruikt telkens een uur de badkamer', zegt Tom.
'Kom nu. Geen ruzie maken', zeg ik, wanneer ik zie, dat Bill er weer op in wilt gaan. Ik draai me naar Tom en glimlach lief.
'Tot vanavond, liebling', zegt Tom, terwijl hij zijn armen om me heen slaat. Ik sla mijn armen om zijn nek heen.
'Tot vanavond, zoetie', fluister ik, waarna ik mijn lippen zachtjes op de zijne plaats. Na een lange, passionele kus, laten we elkaar los. Bill die al in zijn auto is gestapt, wacht ongeduldig op Tom. 'Ga nu maar', zeg ik lachend. Tom drukt nog een klein kusje op mijn lippen en haast zich dan naar Bill.
'Het kan laat worden', roept hij nog.
‘Is goed', zeg ik. Tom stapt in. Ik zwaai ze uit en sluit de deur.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • PaperCliip

    Verder !

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    weiterrrr:D:D


    xxxx

    1 decennium geleden
  • Faint

    verder

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    verder!
    <3

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen