Oops, I'm too late.. Hope u don't mind! Ik schrok me vanochtend letterlijk dood toen ik zag dat we in twee dagen van 38 naar bijna 70 abo's waren gegaan! *happydance* Maar heel erg bedankt voor alle nieuwe abo's.Ik hoop écht dat ik jullie niet teleur stel met dit vreselijk slechte hoofdstukje. Ik was gaan schaatsen met vriendinnen en we waren nogal druk en ik was dus heel laat thuis en toen moest ik me opeens gaan concentreren. En dat is nog al moeilijke voor me als ik druk ben.. Nja hoop toch dat jullie 'm leuk vinden! xoxo

December 15, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
Harry trekt me aan mijn pols mee de drukke menigte door naar de vip dansvloer op. "Waarom was je zo druk in gesprek met Perrie?" Vroeg mijn beste vriend me. "Waarom heb jij zoveel aandacht nodig?" Vroeg ik hem. Hij keek me verontwaardigt aan en hief toen zijn schouders op. "Omdat ik het waard ben." Besloot hij toen maar. Ik schoot in de lach waardoor Harry me nep-boos aan keek. Ja, wij kijken elkaar heel vaak nep-boos aan. Ik probeer ook nep-boos terug te kijken. Harry schiet daardoor ook in de lach. "Laten we de rest zoeken en maar gewoon gaan dansen." Besloot Harry. Na een tijdje rond te hebben gekeken vonden we Liam, Demy, Louis en Eleanor eindelijk. Ik begroette ze alle vier met een knuffel, ook al had ik ze een uur geleden nog gezien. Eleanor en Demy trokken me een stukje van de jongens af en vrolijk begonnen we te dansen op de harde muziek. "Girls, we hebben toe kijkers." Schreeuwde Eleanor boven de muziek uit, doelend op Harry, Liam en Louis. Hard genoeg zodat wij hij konden horen maar de jongens die op een afstandje stonden te kijken niet. Voorzichtig keek ik om, zodat ze niet door hadden dat wij het over hen hadden. "Laten we héél sexy gaan dansen?" Stelde Eleanor voor. Demy en ik stemden allebei in en toen er echt een leuk nummer werd gedraaid gingen we alle drie enorm sexy dansen. Onschuldig keken we steeds een voor een om, om te kijken of Harry, Liam en Louis ons nog wel aankeken. Ze bleven ons maar bekijken, minuten na minuten. Wegkijken daar deden ze niet aan. Nu was het gewoon een kwestie van afwachten en kijken wie het eerste naar ons toe zou komen en wie de verleiding het langst kon weerstaan. Misschien was het spelletje wel kinderachtig, maar Demy, Eleanor en ik hadden enorm veel lol. Harry was echter de eerste die op ons afstapte. Hij liep breed grijnzend naar me toe waarna hij dicht tegen me aan kwam staan en zijn handen op mijn heupen legde. "Hey sexy." Mompelde hij schor en hees in mijn oor. Zijn stem was nóg heser dan normaal. Iets wat kippenvel op mijn huid veroorzaakte. "Hey sexy." Immiteerde ik hem, proberend mijn stem net zo hees te krijgen als die van hem. Iets wat niet bepaalt moeilijk was aangezien mijn stem al vrij hees was van nature. "You're beautiful." Besloot Harry. "Thank you. You're not that bad yourself." Complimenteerde ik hem. Harry trok me een beetje weg van mijn vriendinnen en vrienden zodat we wat mee privacy hadden. Hij kwam weer achter me staan, drukte zich dicht tegen me aan plaatste zijn handen op mijn heupen. Voorzichtig begon ik heen en weer te bewegen met mijn kont tegen hem aan. Harry drukte verschillende kusjes in mijn nek en draaide me plots om. Vlug drukte hij zijn lippen op de mijne. Een bom van vlinders ontplofte in mijn buik. Hoe cliché het ook klinkt, het was echt zo. Zijn tong tikte tegen mijn lippen aan die ik gewillig opende. Zijn tong vond de mijne en samen speelden we een liefdes spelletje. Zijn handen gleden naar mijn kont en mijn armen klemde ik nog strakker om zijn hals, bang dat hij me ooit los zou laten. Ik genoot van het moment. En van hem.

Reageer (7)

  • passionrose

    Yeaaaaaaah ze hebben gekust woehoee! En wat nou echt stuk?! Het was kei goed zoals altijd! Snel verder x

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Goed geschreven.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen