Haaaii,

Ja, hier is deel 38 xD.

Het laatste at ik nog dacht was dat deze avond helemaal geweldig was geweest om samen met Tom, inmiddels mijn vriendje, hier naar de sterrenhemel te kijken en langzaam in elkaars armen in slaap te vallen.

xx xElise

Van buiten, hè
Ik hoorde de vogels tsjilpen. Ik voelde de warme zonnestralen die op mijn gezicht schenen. Ik opende mijn ogen. Ik moest even denken waar ik nu ook alweer was. Maar even later had ik het alweer door. We waren nog in de boomhut. Ik keek naar Tom die nog rustig lag te slapen. Ik probeerde me uit Tom zijn omhelzing los te maken zonder dat hij wakker. Het lukte nog ook. Ik pakte mijn mobiel uit mijn broekzak om te kijken hoelaat het was. Half 10. Ik legde het kleed goed over Tom heen, pakte de tas en klom naar beneden. Ik liep over het gazon terug naar het huis. Toen ik de kamer binnen stapte, zaten Anna en Bill voor de tv.
“Zo, jij bent vroeg je bed uit, Bill.” Zei ik.
“Zij maakte me wakker en nu kan ik toch niet meer slapen.”
“Oké. En Gustav en Georg?”
“Die liggen nog te maffen. Maar waar kom jij vandaan?”
“Van buiten hè.” Ik liep richting de keuken.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    ocharme billie, eerst niet slapen en dan buitengesloten worden door tommie... (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen