HAAAAAAAAAI:D.
Eindelijk weer weekend en over 7 weken kerstvakantie:D:D.
Maar voor nu deel 31.

“Ah joh. Vanavond dumpen we haar gewoon bij de rest en dan gaan wij samen hierheen. Goed?”
“Ja.” Zei hij grijzend. Ondertussen had Anna, Ken al gevonden en gaf hem aan Tom. Zo speelden we een tijdje met de barbie’s en Tom leek het nog leuk te gaan vinden ook.

xx xElise

Nou, lekker dan. -,-'
Rond 6uur werd ik gebeld door Bill.
“Hé, komen jullie eten. Anders zijn jullie pizza’s koud.”
“Ja, we komen eraan.” Ik hing op. “Kom, we gaan eten.” We klommen met zijn drieën uit de boomhut.
“Wie er als eerste bij het huis is.” Gilde ik en ik begon al te rennen. We renden met zijn drieën het gazon over.
Georg kwam net met de borden naar buiten gelopen. Gustav en Bil zaten al aan tafel en maakten de pizzadozen open.
“Zo, we gaan lekker buiten eten.” Zei Georg toen hij de borden op de tafel neer zette. We pakten allemaal een bord en aten van onze pizza. Georg en Gustav ploften neer op de bank die rond de tafel stond. Tom en Bill zaten op de andere bank. Anna was ondertussen al bij Bill op schoot geklommen en zaten al druk te kletsen. Voor mij was er dus geen plek meer.
“Nou, lekker dan.”
“Dan moet je maar bij Tom op schoot gaan zitten.” Zei Georg.
“Misschien wil ik wel bij jou op schoot.” Zei ik spottend en ik ging op Tom zijn schoot zitten. Kletsend aten we onze pizza. Ondertussen begon het al een beetje te schemeren en ik kreeg het koud.
REACTIONEN BITTE

Reageer (1)

  • FakexBlood

    tom leent zijn jas uit xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen