HAai,
Deel 29 hierzo xD

“Ja.” Zei Anna en klom naar boven. “Hoi.” Zei ze toen ze met haar hoofd boven kwam. “We mogen toch wel even binnenkomen. Kan Tom gelijk je mooie boomhut zien.”
“Jahoor.”

xx xElise

En Tom dan?
Anna klom naar binnen gevolgd door Tom. Eigenlijk was Anna behoorlijk lenig voor haar leeftijd. Ze is pas 4, maar klimt en kruipt overal doorheen. Tom daarintegen was niet zo lenig.
“Lukt het?” Vroeg ik
“Jahoor.” Hij hees zichzelf omhoog. “Kijk maar.” Ik moest lachen. “Maar wat is het hier groot.” Tom kwam naast me tegen de kussens aan zitten.
“Uhhu. Ik speelde hier vroeger niet voor niets met mijn vriendinnen.”
“Leande, waar ligt mijn nieuwe barbie? Ik kan hem niet vinden en ik wil hem aan Tom laten zien.” Vroeg Anna terwijl ze de doos vol speelgoed doorzocht.
“Hij ligt in die andere doos.”
“Oh, oké.” Na een tijdje had ze hem dan eindelijk gevonden.
“Kijk, mijn nieuwe barbie. Die heb ik van Leande gekregen. Altijd als ik bij haar ben, spelen we ermee.” Trots liet Anna de barbie aan Tom zien. De barbie had goudbruin haar tot net iets over de schouders. “Hij lijkt op Leande, hè.”
“Daar heeft hij inderdaad wel wat van weg. Vooral dat haar.”
“Ja. Zullen we met de barbie’s gaan spelen, Leande?” Ze pakt nog een barbie uit de doos.
“En Tom dan?” vroeg ik.

REACTIONEN BITTE!! WEITER ODER NICHT??

Reageer (2)

  • xmijxiemandx

    okey dat is pas lache tom met de barbie's gaat ze zeker zielig kijken omdat hij ne zegt en dan tog ja (Y)whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha

    1 decennium geleden
  • FakexBlood

    ocharme tom,
    tom speelt mee met de barbies he :p
    tom likes barbies (en groupies :p)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen