Vorige keer:
'Hier, lekker gezond', zeg ik.
'Dank je, schat', zegt Tom. Ik loop hem voorbij en voel hoe hij op mijn kont slaat. Ik stop en draai me om, allemaal in één korte beweging.Tom kijkt me grijnzend aan.
'How dare you? Don't do that ever again', zeg ik.
'Ik zou niet durven', zegt hij schijnheilig, terwijl hij met zijn piercing speelt. Ik draai me terug om en zie dat Bill geconcentreerd naar de televisie zit te kijken.
'Hier, Bill. Vitamientjes', zeg ik. Bill draait zich om en kijkt me wazig aan. Ik reik hem het glas aan en zie hoe hij het aanpakt. 'Niet laten vallen, hè', waarschuw ik hem.
'N... Nee nee', zegt hij afwezig. Ik draai me naar Tom en ga voor hem staan. “Kling” Ik kijk Tom geschrokken aan en draai me dan terug om naar Bill.
'Ik zei nog dat je het niet mocht laten vallen', zeg ik tegen Bill. Hij schijnt eindelijk wakker te zijn geworden.
'Ja, sorry. Ik kuis het wel op', zegt hij.
'Nee, blijf maar zitten. Ik doe het wel, dat breng ik direct de koffie mee', zeg ik. Zonder op een antwoord te wachten, ga ik nar de keuken op zoek naar een vuilblik en een borstel. Ik veeg de scherven bijeen en smijt ze weg. Nu nog de sinaasappelsap en het is klaar.
'Schat?' hoor ik Tom vragen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • TomMeGailerd

    geweldig :D

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Snel verder!
    <3

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    superrr:D:D

    verder:D


    xxx

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Sorry dit gaat een hele saaie reactie worden..
    Maar ik ben echt super moe!!
    Ben na school op bed gaan liggen en viel bijna in slaap...
    Maar ik moest nog tennissen dus dat kon niet -.-
    En nu heb ik geen zin meer om op bed te liggen;P
    Maar.. jeeujjj!!
    Daar was hij weer!!
    Ik vind het een leuk verhaal;D
    Nu zit Vera weer alleen thuis ;(
    Nou iig...
    Ga snel verder!!
    X Eline

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder ;)x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen