Deel 26 ;):P

“Welke wil je dan?” vroeg Tom
“Oh, doe maar Hawaï ofzo.” Zei ik en ik liep de tuin in.

xx xElise

Vinden jullie mijn serie nog leuk??

JA!
Nee!

Boomhut...
Eerst voorbij het zwembad die we hadden, toen over een stuk gazon naar het eind van de tuin. Daar stonden allemaal bomen die over de sloot heen hingen. In één van die bomen had ik mijn eigen boomhut, die ik samen met mijn vader had gemaakt toen ik 4 was. Vroeger speelde ik daar altijd met mijn vriendinnen. Tegenwoordig kom ik er eigenlijk alleen nog maar als ik even alleen wilde zijn. Ik keek achterom om te kijken of iemand me achterna liep. Maar het hele gazon was leeg en bij het zwembad was ook niemand te zien, zover ik dat nog kon zien. Ik klom de ladder op hees me naar binnen. Alles was nog precies zoals ik het er had achtergelaten toen ik hier voor het laatst was, Zo’n 3weken geleden. Het fotoboek op de grond en de kussens tegen de achterwand. Ik liet me tegen de kussens aanvallen strekte mijn benen helemaal uit. De boomhut was groot genoeg om helemaal plat te kunnen liggen. Vroeger heb ik hier ooit een nacht geslapen toen ik ruzie had met mijn ouders. Als het aan mij had gelegen, had ik daar nog wel langer geslapen. Maar mijn ouders sleurden me zowat toen naar binnen omdat ze de hele nacht hebben lopen zoeken naar mij. Ik deed de olielamp aan en pakte het fotoboek op.

REACTIONEN BIITE!! VERDER OF NIET??/

Reageer (1)

  • FakexBlood

    ohhhh je hebt echt een mooie quiz
    weet je dat ik een bill-lovertje ben, maar van jou quizjes he, begin ik direct meer van tom te houden (even geen s*x praat meer :P)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen