ik woonde al vanaf dat ik me kon herrineren in Goor, me vrienden en familie wonen allemaal in de buurt en er was altijd wel wat te doen.
dit schooljaar was een bijzonder jaar ik zou na de middelbare gaan, eindelijk wat was ik de basisschool zat.
morgen was het dan zo ver ik zou naar de 1e klas gaan.
vandaag maar extra vroeg naar bed toe zodat ik morgen niet te moe ben.

volgende morgen:
de wekker ging 7 uur ik stapte uit bed en deed de wekker uit.
liep na de badkamer deed me haar en waste me gezicht.
ging toen naar benden waar me broertjes fifa aan het spelen waren op de Xbox.
jammer dat ik niet mee kon doen toen ik naar de basissschool ging hoefde ik pas om kwart over 8 weg de school was namelijk maar 3 straten verder op.
maar nu moest ik al kwart voor 8 de deur uit.
dus mopperend smeerde ik me brood en pakte me tas.
kwart voor 8 wees de wijzer van de klok tijd om richting school te gaan.
gelukkig kende ik de weg super goed want het was vlak bij mijn voetbalclub,

op school:
ik vond het toch spanender dan ik had verwacht.
waarom herkende ik zo weinig mensen ze kwamen toch ook allemaal uit Goor of niet dan?
omdat ik zo snel niemand zag besloot ik bij 2 meiden achter in de hoek te gaan zitten.
ik liep naar ze toe dat meisje links was best mooi maar die rechter wow wat een prachtig meisje.
toen ik bij de tafel was aangekomen vroeg ik of ik erbij mocht zitten, en dat was geen enkel probleem.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen