Foto bij Chat Six

Someone schreef: Ik heb eens Omegle gebruikt, maar de kans dat je iemand iedere dag spreekt is héél klein. Er zijn vaker boven de 5000 mensen online, en deze twee vinden elkaar iedere avond? Haha..
> Kijk, luister en huiver. Voordat ik met dit verhaal begonnen ben, heb ik veel op Omegle gezeten waaronder ook mijn vriendinnen gezocht door middel van elkaar zoeken door dezelfde trefwoorden. Laatst hadden we elkaar gevonden binnen een kwartier met 21 duizend mensen online. Dus, peepz. HET KAN. En dan gaan we vanavond bewijzen (zie onderaan het hoofdstuk).
Okee dat moest ik even kwijt. Yolo.
Maar goed ik ben echt dood van meer dan 15 uur opgesloten zitten op school dus ik blijf vandaag thuis= minimaal 3 hoofdstukjes! En... natuurlijk super bedankt voor de kudo's! You guys are the BEST. Kudo's zijn altijd welkom *angel face*.
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (40)

  • 55marente55

    Wat dacht je van nog een sukje? (A)

    1 decennium geleden
  • BlinkyMusic

    JALOEERSS IK WIL HARRY OOK TEGEN KOMEN! EN NIALL EEN BROODJE GEVEN! Aaaaaah ik ga dood MIJ ZIE JE OP OM 7 UUR! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • olahniall

    hahaha ik ga ook meedoen met je omegle ding.
    Dit is echt een geweldig verhaal omg

    1 decennium geleden
  • Liesiemo

    *-* Wat goed geschreven. Ik zag heel het winkelcentrum voor me xD
    Kan niet wachten op je volgende hoofdstukje.
    Ik ga vnaaf wel proberen om op Omegle te zijn!
    Maar hoe weet ik dat jij het bent en niet één van de andere lezers? ;)
    XxX

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Zalig! Echt I love this story!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen