Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Bts

    Agree with Usherlicious

    1 decennium geleden
  • Snapback

    Cath moet echt terug naar huis en dan als de Europa tour dus doorgaat gaan ze weer terug naar Engeland en dan zijn Zayn en Cathy weer bijelkaar, maar Cathy heeft het dus uitgemaakt met ZaynieWaynie, en dan wil hij haar terug en op magische wijze komt Saige (met haar überirritante woord) wacht ff, zij verdient het woordt über niet, dat is te coowl voor haar, maar ja, dus dan is zij er, want ze is dus een vieze heks dus komt ze op magische wijze ook in engeland en dan DRAMAAAAHH!!!(: Because I love drama(: Heel erg Znorrie )}: Dat ik bijna nooit reageer, maar jou verhaal is gwn awesome, dus nu een beetje een lange reacties, Zayn, you're a dumbass -___-" Ik bedoel, hij kon toch wel zeggen waarom hij bij die vieze heks moet blijven? *Le zucht* Maar ja, daarvoor is Zayn ook Zayn ;P Het lijkt hier in dit vak een lange reactie, maar als ik hem opstuur is hij waarschijnlijk heel kort xD Ik hoop dat je gauw verder gaat want cath MOET echt terug naar Engeland(: Heb ik weer eens te veel smiley's gebruikt? Ik heb echt een obbsessie voor Smiley's(: <-- Did you see that -________________________- xD Maar ja, ik denk dat ik mijn reactie maar ga afsluiten, want ik moet nog voor volgende week vijf pw's leren en ik ben nog niet begonen x) Hahaha, todat ik mijn toets terug krijg x( hihi(: *Le zucht* toooooo much smiley's xD Maar ja, ga zo door meid, want je schrijft top en kudo's verdien je zeker, die krijg je gwn freakin' alstijd van mij(: Weet je, ik heb een klein verzoekje ;$ Zou jij misschien het verhaal van mij en mijn vriendin willen lezen? Als het mag stuur ik je later wel een linkje, want ik vind het belachelijk om in iemands verhaal een verhaal te postten, do you know what I mean?(: Nou ja, toedels!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Tresh

    Als ik Cathy was zou ik naar huis gaan , zayn zou haar dan missen en haar terugwillen & i hate saige!!

    Gauw verder :)

    1 decennium geleden
  • Fischer

    Serieus Cathy dump Zayn.
    Heel fijn dat ie er niks aan kon doen maar hij had al driehonderd keer uit kunnen leggen hoe het zat en dat deed ie niet + hij gaat nu ook nog eens gezellig bij Saige zitten terwijl Cathy alleen maar de waarheid heeft gezegd. Mijn god toch. Break fckin' up en lekker terug naar Engeland gaan.

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Ugh ik haat die Saige hier zo fucking erg ;o x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen