Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 31.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
super gedaan echt waar!
1 decennium geledensnel verder.
Luna...
1 decennium geledenIk weet niet wat te zeggen...
Je hebt me voor de zoveelste keer sprakeloos gemaakt....
Ik hou van deze story en hij is perfect en geweldig, maar tegelijkertijd haat en verafschuw ik hem omdat zij me met mn neus op de feiten drukt en mn gevoel beschrijft....
Ik zit serieus met tranen in mijn ogen, terwijl er niets heftigs ofzo gebeurt....
Xx
You know who Im
Wat LostCause zegt is waar, echt waar!!!!
1 decennium geledenVERDER
Je verhaal is echt gewoon te awesome, te speciaal (:
Never thought something could be this perfect, and describe my feelings this good. It's weird, and I love it at the same time. Thank you.
1 decennium geledenJe verdien de pagina's! Door jou story ben ik gaan begrijpen dat ik moest stoppen! Mijn vrienden zouden je dood knuffelen! Ik trouwens ook (: dankje!!
1 decennium geleden