Het laatste stukje. Door wat kleine aanpassingen op het laatste moment is deze nog best wel wat langer geworden dan ik had verwacht, maar er stond 3-shot, dus zou het een 3-shot worden ook. Daarom hier dus een lang stuk. :Y)
En tja, dit is een behoorlijk vreemd verhaal geworden. Gewoon alvast een waarschuwing, mocht je dit tegen nu nog niet doorhebben. :')

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • harryisnietecht

    Deze AU was echt de max, ik heb een flink paar keren strijk gelegen ;) Origineel einde ook xD

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Pfft, ik zie dit nu pas. Blijkbaar was ik vergeten een abo te nemen, of iets in die trant. Nou ja, dan lees ik het in ieder geval nu. :Y)

    O, ik denk overigens dat dit niet helemaal zo hoorde; "Oliver is een (decent) man." :') Stiekem moest ik overigens wel lachen. Blijkbaar ben ik niet de enige die soms de Nederlandse vertaling van Engelse woorden niet weet.

    En mijn God, deze AU was leuk. :'D Ik kan er niet echt goede woorden voor vinden (ik geef het feit dat ik aan vakantie toe ben maar de schuld), maar dat wilde ik wel laten weten. Ron de kakkerlak is gewoon veel te grappig. x)

    1 decennium geleden
  • Creativity

    Hahhahahaaha, echt hè. :3

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik vind Oliver en Percy echt schattig! (: En Ron ook. Wel typisch dat ze ruzie hebben over dat soort kleine dingen, dat zie ik hen echt wel doen.

    1 decennium geleden
  • Muze

    Hahahn, te awesome voor woorden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen