Foto bij 063 Zayn Javadd Malik

Liam en Harry zijn Katie en Faye naar het vliegveld aan het brengen, en ik zit hier met Niall en Louis.
Niall is weer aan het eten, en Louis is tegen de computer Fifa aan het spelen.
En ik? Ik zit maar een beetje op de bank, na te denken over alles.
Waarom moest dit nou net gebeuren als mijn leven helemaal compleet is? Ik heb een lieve vriendin, ik zit in een van de beroemdste boybands van de wereld, ik heb miljoenen fans die verliefd op me zijn.. Waarom gebeurd er dan net dit?
Door één Meet & Greet is mijn hele leven weer een puinhoop geworden. Een simpel gesprek van hooguit een uurtje, heeft mijn leven veranderd.
De andere jongens weten hier niks van, en ik ga het ze ook nooit vertellen. Ik moet gewoon mijn gedachten even op een rijtje krijgen, en dan is er niks meer aan de hand.
Maar hóé ga ik dat doen? Hoe krijg ik mijn gedachten op een rijtje als er de hele tijd een naam in mijn gedachten blijft rondspoken?
Een naam van een meisje, en het is helaas geen Perrie. Ik wil dat ik nu aan Perrie kan denken, maar het gaat gewoon weg niet.
Perrie is op tour met Little Mix, en ik heb haar daardoor al een maand niet meer gezien.
We hebben zelfs niet even gebeld! Door onze drukke schema’s hebben we daar gewoon geen tijd voor.
Niet dat deze dagen nou zo druk waren voor mij, een Meet & Greet met Faye en Katie, en daarna nog een paar dagen rondhangen met Faye en Katie. Dat is niet erg druk, toch?
In mijn hoofd is het anders wel heel druk. Allemaal gedachten die mijn hoofd proberen te bereiken, maar ze komen niet in mijn hoofd.
Ik wil er niet over nadenken, dus ik verban ze uit mijn hoofd. Maar die ene naam krijg ik maar niet uit mijn hoofd...
Ik zucht even gefrustreerd, waardoor Niall even opkijkt van ze eten.
“Are you alright, Zayn?” vraagt hij bezorgd. Snel knik ik, ze mogen niks doorhebben.
“Yes, why not? I’m just thinking of things.” zeg ik om er van af te zijn.
“Never mind, do you want a cookie?” vraagt hij, terwijl hij een koekje uit steekt. No way.. Dat heeft hij net niet gezegd, toch?
Niall die een koekje deelt, dit is echt heel erg bijzonder!
Dankbaar neem ik het koekje aan, het is nog wel zijn lievelingssoort, chocolat chip cookies. Van die lekkere met chocola er in.

Opeens hoor ik een deur dicht gaan, en een paar stemmen, die ik herken als die van Harry en Liam.
Ze zijn vast terug van het vliegveld.
De deur gaat open naar de woonkamer, en twee verdrietige jongens stappen binnen.
Natuurlijk, ze moesten net afscheid nemen van hun vriendin, dat is niet zo maar iets.
Vooral Harry kijkt erg verdrietig. Misschien omdat hij voor het eerst verliefd is in zijn hele leven, en dan afscheid moet nemen? Ach, het zijn mijn zaken niet, dus ik ga me er niet mee bemoeien.
Jammer genoeg is hij verliefd op Katie..
Je kan me raar noemen, maar het is gewoon zo, je vergeet je eerste liefde nooit. En laat nou net Katie mijn eerste liefde zijn geweest.
Diep in mijn hart hou ik nog steeds heel veel van haar. En het ergste is nog, ik hou meer van haar dan ik van Perrie hou!
Katie is de naam die al de hele tijd door mijn gedachten spookt.
Katie Jane Adams, het meisje waar ik verliefd op ben.

16 kudo's én 70 abo's! Dit is echt geweldig! En dan ook nog eens dit hoofdstuk (: Hadden jullie dit verwacht?! Als we morgen 5 kudo's hebben voor ik naar school moet (10 uur) zal ik twee hoofdstukjes posten. Ik moet morgen ochtend weer naar de dokter, dus daarom heb ik eerste twee uur vrij :') Alvast goodnight lovely's xx

Reageer (1)

  • AnkePayne

    Awwwww kwist zt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen