Foto bij 007.

We liepen twee blokken om en kwamen weer mensen tegen met starbucks bekers. 'Excuse me, where can I find the starbucks?' vroeg Alex aan een meisje die van haar ijskoffie aan het drinken was. 'Uh, it's right around this block actually!' zei ze met een glimlach. 'Okay, thank you!' zeiden we en we liepen verder. Ik keek rond en zag allerlei mensen in kostuums. Catwoman en Marilyn monroe stonden samen lekker te kletsen. Ik zag een man verkleed als Optimus Prima van de transformers en zei tegen Alex dat ik op de foto MOEST met hem. 'No, I want starbuck!' zei hij opstandig. 'Pleaseeee?' smeekte ik hem. 'Okay fine.' gaf hij uiteindelijk toe. 'I want to take a picture with you optimus!' meldde ik en we poseerden samen en Alex nam een foto. 'Thank you!' lachde ik. Alex wilde ook op de foto maar hij wilde graag op de foto met Catwoman dus regelden we dat en daarna gingen we nog op de foto met Minnie en Mickey Mouse. We liepen daarna verder en kwamen dan eindelijk uit bij de starbucks. 'One strawberry and one caramel frappucino please!' zei ik tegen de jongen achter de toonbank en hij zei dat we even moesten wachten. 'Thank you for going with me Alex.' zei ik toen we een tafeltje uit hadden gezocht en gingen zitten. Ik keek hem aan en meende wat ik zei, Ik was dankbaar dat hij mee kwam. 'No problem! I'm having great fun with you!' zei hij lachend. Ik nam een slok van mijn strawberry frappucino en pakte de fotos die we net hadden gemaakt erbij. Ik moest lachen om de leuke foto samen met Optimus prime. Weinig mensen zochten het achter een meisje als ik maar ik hield wel van actie films enzo. Ik grijnsde naar de fotos en wist dat dit een leuke reis zal worden. Alex had blijkbaar stiekem de camera gepakt en ik keek op toen ik het door had. Ik glimlachde en klik er rolde een foto uit de camera en Alex wapperde ermee. Al snel kwam er een foto van mij met een brede glimlach. 'You look great.' zei hij glimlachend terwijl hij naar de foto keek. Ik bloosde en antwoordde 'Thank you.' Nadat we onze frappucinos op hadden gingen we met de auto naar de school toe. Na zo'n 10 minuten kwamen we daar al aan en liepen we de deuren binnen. Ik merkte dat de school redelijk verlaten was, ik zag geen kinderen. Het was nu al een uurtje of vier dus ik nam aan dat ze al uit waren. Ik liep naar het loket en vroeg de vrouw achter het bureau 'Where can I find Gloria Simons?' vroeg ik beleefd. 'She's in classroom the classroom down that hall, second door to your right.' legde de vrouw uit. 'Okay, thank you!' zei ik netjes. 'You're welcome!' zei ze en we liepen de hal in. Ik klopte op de deur en liep het lokaal binnen. Het lokaal was leeg en er zat een getinte vrouw achter het bureau na te kijken. 'Hello, are you Gloria Simons?' vroeg ik. De vrouw keek mij aan met grote ogen en antwoordde 'Yes, and who are you?' 'Lola Lavade.' antwoordde ik. 'Hmm I see. And who is this young man?' vroeg ze terwijl ze naar Alex keek. 'I'm Alex she asked me to come with her.' antwoordde hij simpel. 'Well have a seat you two.' zei Gloria terwijl ze wees naar de stoelen voor haar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen