Foto bij 006.

We stapten de auto uit en ik nam mijn handtas mee. 'So, there are probably some tourguides who know where Paul McCartney his star is.' legde Alex uit. 'Yeah, probably.' mopelde ik terug. Ik pakte mijn rayban zonnebril op en we liepen een willekeurige richting op. Ik merkte tijdens het lopen dat ik steeds meer mensen tegen kwam met starbucks bekers en wist dat hij niet ver hiervandaan kon zijn maar ik kon hem niet vinden. Na zo'n kwartier lopen kwamen we een tourguide tegen die foldertjes uit deelde om met een sightseeing bus mee te kunnen. 'Excuse me, could you tell me where I can find Paul McCartney his star on the walk of fame?' vroeg ik netjes. 'Yes, it's in the flyer!' hij overhandigde mij een papiertje waarin een overzicht stond van belangrijke sterren. '1750 Vine Street' las ik op. 'How do we get there easily?' vroeg Alex nu. 'Eh, You can follow the route on the map. It has different routes, take the blue one, it will lead you there!' zei hij vriendelijk. 'thank you!' zeiden we tegelijk en we liepen weer weg. 'Okay, let's go!' zei ik enthousiast. Na een poosje kwamen we langs een corndog stand en stelde Alex voor om een corndog te nemen. 'What is a corndog like?' vroeg ik enthousiast. 'It's a sausage in a fryed corn layer. It's really good!' zei hij terwijl hij me wat gek aankeek. Waarschijnlijk omdat dit heel normaal voor hem was. Maar ik heb nog nooit corndogs gegeten. 'two corndogs please!' zei Alex tegen de man achter het kraampje. Hij zag er vies en dik uit. Gadver. 'That will be two dollars please.' zei hij net. Alex haalde twee dollars uit zijn portemonnee en de man overhandigde de corndogs. Benieuwd naar hoe ze zouden smaken nam ik snel een hap. 'Hmm! it's really good!' zei ik enthousiast tijdens het eten. 'Told you so!' zei hij lachend. 'Why don't we have that in Holland? Damnit!' zei ik balend. Echt, Nederlandse mensen missen echt wat! We liepen weer verder en na zo'n 10 minuten kwamen we uit bij de ster. 'Such a shame that the Beatles are no more.' mompelde Alex. Ik knikte instemmend en pakte de camera uit de tas. 'It's time to take a picture!' zei ik vrolijk. 'Smile!' zei ik enthousiast terwijl ik de camera voor ons hield. KLIK. De foto kwam eruit rollen en tot mijn verbazing zag ik dat er een oude vrouw heel boos achter ons stond op de foto. Alex had het ook al snel door en we begonnen hysterisch te lachen. 'O my god! Look at her!' de tranen stonden bijna in mijn ogen en ik viel bijna om. 'I know right! She looks like we just have killed her cat or something!' zei Alex tussen het lachen door. Ik merkte dat veel mensen ons raar aankeken en we besloten nog even een betere foto te nemen maar door het vele lachen waren die ook niet scherp maar wel duidelijk genoeg om te zien dat we veel lol hadden. 'Well, let's go to the starbucks and then go look for Gloria at that elementry school!' stelde ik voor. Alex knikte instemmend en we liepen terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen