Foto bij 060 Katie Jane Adams

Als Harry en ik ons ontbijt op hebben, gaan we naar de andere jongens toe. Waarschijnlijk is Faye alweer in slaap gevallen, en onze vlucht vliegt al over anderhalf uur, en je moet een uur van te voren op het vliegveld zijn.
Gelukkig is het niet zo ver naar het vliegveld, maar het is een normale donderdag, dus er moeten wel meerdere mensen met de auto rijden.
Hopelijk weten de fans niet dat wij vandaag weg gaan, want dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren.
Liam en Harry brengen ons straks naar het vliegveld, en als er maar een iemand roept dat Liam en Harry daar zijn, dan komen er meteen horde’s fans.
We komen aan bij de kamer van de jongens, en ik klop op de deur.
Tja, Harry is weer eens niet zo handig geweest, en heeft geen sleutel bij zich.

Een slaperige Faye doet de deur open, en aan haar te zien is ze net wakker.
“Hey Katie, hey Harry.” komt er half gapend uit haar mond. Haar – haar zit helemaal door de war, en de make-up van gister is overal op haar gezicht te vinden.
“Faye, ik zou maar snel wat gaan eten en je klaar maken, want we moeten zo al naar het vliegveld.” zeg ik.
Faye kijkt me verschrikt aan. “Zometeen al?! Maar dan moet ik echt heel erg opschieten!” roept ze uit.
Ik grinnik even, en ik haal mijn schouders op. “Dan had je dat maar eerder moeten bedenken.” zeg ik.
Faye rent na mijn woorden meteen terug naar binnen, om zich waarschijnlijk aan te kleden en haar make-up van haar gezicht af te halen.
Harry en ik lopen met een nog verbaasde gezichtsuitdrukking naar binnen, en we begroeten even snel de andere jongens, die ook nog slaperig uit hun ogen kijken, behalve Louis.

Ik plof naast Louis op de bank, dat was de bedoeling tenminste. Ik plof een beetje verkeerd, en ik plof hard op zijn schoot.
Louis laat even een pijnlijk kreuntje. “Katieee. I love you, but please don’t sit at my belly.” zegt Louis.
Ik kijk hem even onschuldig aan, en ik verplaats me naar de plek naast hem op de bank.
“But Lou, how came you into our room? You don’t have the key, do you?” vraag ik.
Louis kijkt me geheimzinnig aan. “That’s my secret, I’m not telling you.” zegt hij.

Faye komt weer binnengelopen, deze keer met haar – haar normaal, en make-up wat niet overal op haar gezicht zit.
Ze heeft net als mij een sweater aan, en een jogging broek.
“Louis, where is my key you’ve borrowed?” vraagt ze. Pfff, Louis had gewoon de sleutel van Faye gebruikt. Wat een magie zeg!
Louis kijkt Faye quasi-boos aan, omdat ik nu weet hoe hij in onze kamer is gekomen.
“Here it is, but now Katie doesn’t believe me anymore. I told here it was a secret to know how I came into her room, but know she knows it!” zegt Louis.
Faye glimlacht even. “I’m sorry, next time you have to be a little smarter.”
“So, everyone is ready now?” vraagt Harry. Liam en Faye knikken.
Nu is het tijd om afscheid te nemen van Zayn, Louis en Niall. Afscheid nemen is zo’n groot woord.. Alsof je elkaar nooit meer gaat zien. Misschien is dat ook wel zo, maar dat weet ik nu nog niet.
Ik sta als eerste op, en ik trek Louis aan zijn arm omhoog.
“I’m gonna miss you Louis, and your stupid jokes.” zeg ik, waarna ik hem een knuffel geef. Ik voel de tranen al achter mijn ogen prikken, en dit is nog maar de eerst persoon waarvan ik afscheid moet nemen.
“I’m going to see you soon, right? I’ll cheer Harry up with my stupid jokes, and don’t forget : He’s mine!” zegt Louis.
Ondanks dat ik verdrietig ben moet ik hierom toch lachen. Zoals ik al zei, ik ga zijn stomme grapjes echt missen.
Ik laat Louis weer los, en ik loop verder naar Niall.
Hij is voor de verandering niet aan het eten, dus hij staat meteen op.
“I’m going to miss you, little leprechaun.” zeg ik zacht, en ik geef ook hem een knuffel.
Langzaam beginnen de tranen te komen, en de eerste rolt al over mijn wang.
Zayn komt meteen naar me toe, en hij slaat zijn armen om me heen.
“Don’t cry, you’ll see us back soon.” zegt hij lief, en hij geeft een kus op mijn wang.
Ik zie Harry Zayn even onderzoekend aan kijken, maar ik doe net alsof ik het niet door heb.
Moet hij maar niet jaloers zijn. Zayn is wel mijn vriendje geweest, dus hij heeft alle recht om me een kus op mijn wang te geven.

Hoofdstuk 60!! Komen we in de top vandaag? (: 5 kudo's is een nieuw stukje, en bij 10, 15, 20 etc. Als jullie binnen een half uur 5 kudo's hebben zal ik zo meteen het stukje nog activeren, anders pas rond 11 uur, als ik wakker ben. VANDAAG KOMT DE KISS YOU VIDEO UIT! Bij dit hoofdstukje zit een gif van een van de scenes uit Kiss You (: xx

Reageer (3)

  • JadexStyles

    I love your story. <3
    Poor Katie en Faye!

    1 decennium geleden
  • FloorMalik

    Hoelaat komt kiss you uit

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Ohhhh!!! Ik wil niet dat er een afscheid komt.. xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen