Foto bij 60.

Jeeeej!!! helemaal klaar met leren!!! alleen morgen nog ff een bio proefwerk maken en dan vakantie =D

BigFatLiar: Whahah ja het past ook zo mooi bij Slytherin (: :O dan moet je niet te snel typen xD
loverfrom1D: hahahah XD het kan ook zijn dat andere landen gewoon te dom zijn om onze taal te leren.... :P behalve de UK die vind ik niet dom (A)


Veel lees plezier!
X.

Ik liet me achter over vallen en zei ‘Eindelijk stilte’ Sylvana begon te grinniken ‘Zag je dat haar!’ Raven begon nu ook te grinniken ‘Ja dat was echt belachelijk!’ ‘Inderdaad’ grinnikte ik. Uiteindelijk barsten we in lachen uit, toen we uitgelachen waren zei Raven ‘Bedankt dat je het voor me opnam’ ‘Alsjeblieft, ik meende het dat wat ik zei’ Raven veerde op en zei ‘Echt waar? Dus we zijn nu vriendinnen’ ‘Ja wat dacht je dan?’ ‘Bedankt! Nogmaals. Ik ben trouwens Raven, Raven McRain’ ik ring recht op zitten, maar Sylvana veerde omhoog en zei ‘Van Estelle McRain? Het supermodel?’ Raven zuchtte ‘Ja’ ‘Niet zo leuk hè? Beroemd zijn’ zei ik. Sylvana slaakte een gilletje ‘Nog maar een kwartier!’ zei ze. Snel rende ik als eerste de badkamer in. Ik waste snel mijn gezicht, poetste mijn tanden, deed mijn haren in een staart omdat ze niet mee wilden werken en deed alleen even mascara op. Ik liep de badkamer uit en deed het gewaad aan en mijn zwarte ballerina’s. Toen Sylvana en Raven eindelijk klaar waren gingen we naar The Great Hall voor het ontbijt. Draco, Blaise en Sam keken Raven verbaasd aan toen ze bij ons kwam zitten. ‘Guys dit is Raven. Raven dit zijn Draco, Blaise en Sam’ ‘Hoorde jij niet eerst bij Pansy’s clubje?’ vroeg Sam. ‘Jup totdat ik en Rose haar uitscholden’ grijnsde ze. ‘Waarom hebben jullie haar dan uitgescholden?’ vroeg Sam alweer. ‘Nou ze gilde in de badkamer waardoor ze ons wakker maakten, toen kwam ze ook nog eens hysterisch de kamer in rennen om mij nog wakkerder te maken. Ze had een probleempje met haar haar, het was knal roze geworden. Ik vraag me alleen af hoe dat is gebeurd’ en ze keek mij aan. Ik trok een onschuldig gezicht en keek wat om me heen terwijl ik van mijn broodje at. ‘Stoute stoute meid’ zei Sam quasi boos. ‘Ik toch niet?’ zei ik heel fake onschuldig. We lachten. Ik stopte met lichen toen ik zag dat Pansy binnen kwam met haar gevolg. ‘Moet je die must zien’ zei ik. ‘Die heeft ze vast van een zwerver gekregen’ zei Sylvana. ‘Of ze heeft hem uit de vuilnisbak gehaald’ opperde Raven. ‘Of zelf proberen te breien’ zei ik. ‘Zou ze wat aan haar haren gedaan?’ vroeg Raven zich hard op af. ‘Misschien heeft ze het er uit proberen te wassen’ opperde ik. ‘Zou ze het met haar eigen shampoo hebben gedaan?’ zei Sylvana. ‘Dat zou wat zijn’ grinnikte ik. ‘Kom de les van Snape gaat zo beginnen’ zei Blaise. ‘Kom je bij ons zitten?’ vroeg ik aan Raven. ‘Ja graag. Ik snap echt niet wat Pansy tegen jou heeft’ zei ze. Ik grinnikte ‘Ze is gewoon jaloers’ zei ik schouderophalend. ‘Ja dat heb ik gemerkt’ we liepen lang Pansy en haar gevolg en ze keken Raven vuil aan. Raven wou er op reageren maar ik zei tegen haar ‘Laat ze maar zo kijken, ze houden er vanzelf mee op omdat ze ontdekt dat ze er rimpels van krijgen’ ik zei het hard genoeg zodat ze mee konden luisteren, hun gezichten verdwenen als sneeuw voor de zon. Sylvana en Raven grinnikten en liepen weer verder.

Reageer (1)

  • Marly2801

    hahaxD!!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen