Foto bij 0.1

Justin's pov.

'Wat is er mis jou?' Vraagt scooter geïrriteerd. Ik zucht. Deze vraag heeft hij al meerdere keren gesteld. Ik had kunnen verwachten dat hij boos was, anders had hij me niet naar zijn kantoor geroepen via een sms, maar zo boos had ik hem nog nooit gezien. 'Wat is jouw probleem Scooter' vraag ik ook geïrriteerd. Het is mijn leven, mijn beslissingen. Ik geef bijna alles op voor mijn carrière. Ik werk meer dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Nu is het scooter's beurt om te zichten. 'Weet je nog, 3 weken geleden toen je het uit had gemaakt met Selena ? Dat vond ik nog acceptabel, maar jij denkt dat ik het goed vindt dat je zowat elke dag verschillende meisjes ziet? Ik had je slimmer ingeschat Justin. ' zegt hij boos. 'Wat verwacht je dan van mij ?' Antwoordt ik geërgerd. 'Nu niks meer, daarom vinden wij dat wij actie moeten ondernemen.' Antwoordt hij iets rustiger. Ik zucht, dit gesprek had ik precies een jaar geleden ook gehad, en toen kwamen ze met Selena. Ik hoop dat ze dit keer met een beetje normaal iemand komen. Scooter's blik veranderd van boos naar serieus en zakelijk. 'Dit keer wordt het model Moise Payden. Mijn blik schiet omhoog en ik kijk Scooter boos aan. 'Verwacht maar niet teveel van mij' zeg ik boos. Ik loop het kantoortje uit. Moise zag er leuk uit maar ik wilde niet weer aan een bekend iemand gekoppeld worden. Ik wilde eigenlijk helemaal niet gekoppeld worden. Met grote stappen loop ik het gebouw uit. Ik kom buiten en zie zoals altijd paparazzi, deze keer boeit het me niks. Snel loop ik naar mijn auto en rij weg.

Om even af te koelen besluit ik naar Starbucks te gaan. Ik bestel en ga aan een tafeltje zitten.ondertussen blijf ik maar smsjes van Scooter krijgen. Ik besluit ze te negeren. Ik heb toch ingestemd in wat hij zei ? Meer hoeft hij niet van mij te verwachten. Ik neem een slok van mijn drankje. En tweet een paar dingetjes. Plotseling gaat mijn telefoon. Ik schrik en neem op. 'Justin?, waarom reageer je niet ? Kom terug we waren nog niet uitgepraat.' Hoor ik scooter zeggen. Hij weet echt niet van ophouden eh? Ik antwoord met een simpele 'oke' en wilde ophangen maar Scooter zei nog snel: ' en vergeet niet een glimlach op te zetten, je moet een goede indruk geven.' Ik zeg weer oke en hang dan op. Ik loop naar de auto en rijd terug naar het kantoor van Scooter. Als ik daar aangekomen ben probeer ik zo rustig mogelijk te blijven. Ik loop naar binnen en zie daar Moise en Scooter zitten. Ik glimlach en zeg 'heey'. Soms haat ik mijn werk echt.

Hopelijk vinden jullie het een leuk hoofdstukje. Let me know als je tips hebt x Elisa

Reageer (2)

  • DeathlyHallows

    SNEL VERDERR q:

    1 decennium geleden
  • OrangeRose

    hiii, sorry dat ik vorige x niet reageerde, de com liepp vast, echt super goed!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen