Foto bij 056 Katie Jane Adams

“I hate your school! Why can’t they just agree?!” zegt Harry gefrustreerd als Paul weer heeft gebeld.
Het antwoord is en blijft nee, dus Faye en ik zullen gewoon naar huis moeten.
We zullen afscheid moeten nemen van de jongens, en dus ook van Harry.
Ik wil geen afscheid nemen, nu nog niet tenminste. Het is zo snel gegaan allemaal, we zijn een paar dagen in Londen, en mijn leven veranderd gewoon ineens.
Ik heb een vriendje, en vier nieuwe beste vrienden. In een paar dagen ben ik gehecht aan Londen, en wil ik niet meer terug naar Nederland.
Ik wil niet meer terug naar al mijn vriendinnen, of naar mijn eigen woonplaats.
En dat allemaal door een Meet & Greet, dat verwacht je toch niet?!
“I don’t know Hazz. But this is an exercise for our relationship.. If it can’t stand, we know it’s not true love. But otherwise we know it’s true love. Just keep in mind that we’re going to see each other again in May. Maybe a little earlier, if we can get promission from our school.” zeg ik.
“It’s just not fair! School is not important, not if you have a boyfriend like me.” zegt Harry met een beetje een té groot ego.
“Harry.. You know school is important. If you have to believe Liam.” grinnik ik.
Harry schiet nu ook in de lach, en samen lachen we even.
“But I’m serious going to miss you very much. My life changed these last days, I don’t want to lose you, okay? Why does there exist ‘fate’? Fate is not really kind for us.” zegt Harry.
“Sometimes is fate a bitch, but sometimes she’s very kind. But we just have to wait until she’s kind to us.” zeg ik alsof het een bestaand persoon is.
“You’re right.. We have a couple of hours to go, so let’s use them.” zegt Harry. Ik grinnik even om hoe hij het zegt, maar ik kan niet meer grinniken als Harry zijn lippen op de mijne drukt.
Ik zoen gewillig terug, en ik voel Harry’s tong over mijn lippen gaan. Ik open mijn mond, en onze tongen spelen een liefdesspelletje met elkaar.
We lopen onhandig naar de slaapkamer toe, en Harry duwt me naar achter op het bed.
Hij komt boven me hangen, en hij blijft me door zoenen. De zoen word steeds wilder, maar als ik Harry’s handen onder mijn shirt voel gaan stop ik met zoenen.
Ik duw zijn handen weg.
“No, Harry. This is not a good idea. It will only make it harder when we have to say goodbye.” zeg ik.
“I’m sorry babe, it’s just... Nevermind. If you don’t want it, I respect your choice.” zegt Harry lief.
“Love you Harry.” zeg ik, en ik geef hem nog een kusje.
“I love you too Katie. You’re the most important person in my life, after my mum.” zegt Harry.
Ik maak even een ‘awh’ geluidje. Hoeveel hij van zij moeder houd, dat is gewoon té schattig.
“That’s so sweet, Hazz.” zeg ik glimlachend. “What?” vraagt hij niet- begrijpend.
“How much you love your mum.” zeg ik. Harry bloost een beetje. “Don’t be shy, it’s cute!” zeg ik.
Harry kijkt nog even onzeker, maar glimlacht daarna ook. “Maybe we can eat something? I bet Niall’s hungry, and me too actually.” zegt Harry. “Alright, are we going to the boys and Faye?” vraag ik. Harry knikt even, en we lopen mijn kamer uit, weer richting de kamer van de jongens.

Het eerste wat ik zag toen ik wakker werd : WE STAAN IN DE TOP! :D Ik was vannacht vergeten een stukje te posten, sorry! Maar zo meteen komt er nog een stukje, vanwege 5 kudo's, en bij 10 kudo's komt er weer eentje (: Misschien komt er ook nog een extra als we minimaal tot 13:00 in de top blijven (: xx

Reageer (4)

  • likecat

    omg yeeejj zoo lief maar wel echt stom dat ze niet eerdor het exsamen moge doen1_O_ nouja even snel verdor lezen!

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Awwhh!! After my mum!! That's cute!! xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Awwwww Harry :)

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    awh, hoe lief van harry!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen