Foto bij 055 Katie Jane Adams

We zitten nog even door te praten over hoe geweldig het is dat we mee mogen, als Liam’s telefoon gaat.
Hij pakt zijn iPhone en neemt hem op. Hij zet hem op speaker zodat wij mee kunnen luisteren, dus waarschijnlijk is het Paul.
“Hey Liam, this is Paul.” horen we Paul zeggen. “Hey Paul, did you already call their school?” vraagt Liam.
“Yes I did.. But actually I don’t want to say it, because it’s not a good answer..” zegt Paul.
Shit, het gaat dus niet door. Ik kijk Faye aan met een teleurgestelde blik, en zij beantwoord hem met een nog zielerige blik.
Daarna kijk ik naar Harry, die er ook verdrietig bij zit. Nu pas valt me op dat eigenlijk alle jongens er verdrietig bij zitten.
Waarom moet onze stomme school het nou weer verpesten? We kunnen toch ook gewoon van school af gaan? Ik hoef later niet te gaan werken als het aan mij ligt, hoor.
“Liam, are you there?” horen we Paul weer zeggen.
Liam ‘ontwaakt’ uit zijn trance, en hij kijkt ons even aan. Als blikken konden praten, dan werden er nu de zieligste verhalen verteld.
“Yes, I’m still here. Can’t you arrange something? We can’t concetrate us if we don’t have our girlfriends with us. You know that right, it was the same with Louis when Eleanor didn’t come with us.” zegt Liam verdedigend.
“I know, I know. I can try it again, but I don’t think they’re going to say something different like a yes.” zegt Paul.
“Please try it for us? THANKYOU PAUL, YOU’RE THE BEST.” zegt Liam, en het laatste schreeuwt hij zowat.
Ik grinnik even, en ik hoor Paul zuchten. “Alright, I’m gonna try it again, but don’t expect the best! Bye Liam.” zegt Paul.
Liam hangt op, en hij kijkt ons aan. “I hope so it’s gonna work.” mompelt hij.
“But what if they say no again? What are we going to do then?” vraagt Faye.
“Then you must go to home.. Or you can stop with school.” zegt Harry.
“No Harry, they can’t stop with school!” zegt Liam protesterend.
“Why not? It’s their last year.” zegt Harry.
“But they need a certificate!” zucht Liam. Ik ben het totaal NIET met Liam eens. Waarom zou ik nou een dimploma nodig hebben?
“Maybe we just have to wait, and now spend some time with us..” stel ik voor.
Harry kijkt me even aan. “Maybe we can spend some time with each other?” stelt hij voor.
“That sounds great, can you come with me?” zeg ik lachend. “Bye guys.” zegt Harry even snel.
Hij pakt mijn hand vast, en we staan op. We lopen de deur uit zonder nog iets te zeggen, want niemand zegt toch iets terug.
We lopen door de gangen naar mijn kamer, en gaan daar even rustig zitten. Eindelijk rust. Eindelijk met z’n tweeën.

Ik ben weer thuis! Het was heel erg leuk! (: Dit is het stukje van de kudo's , en na twaalf uur komt er nog een stukje.. Halen we de top? xx

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen