'I'm sorry okay, he kissed me and I liked it. Maybe if you had a bit more balls you would have kissed me first.' zei ik gefrustreerd tegen Niall. Hij keek mij vast beraden aan en liep naar me toen. Hij pracht zijn lippen naar mijn oor en siste; 'I don't kiss cheaters.' Ik keek geschrokken op van het feit dat hij zo vals kon doen. 'I didn't cheat Niall. We we're never together.' zei ik geirriteerd. Ik liep de keuken uit richting de woonkamer waar ik weer naar George toe liep. Ik pakte een glas rosé en ging op zijn schoot zitten. Hij deed zijn armen om mij heen en vroeg 'What's up with Niall?' terwijl hij knikte naar Niall die boze blikken naar ons worp. 'He thinks I cheated on him.' zei ik zuchtend. 'Well, you didn't right?' vroeg george om het te checken. 'No I didn't we were never together.' legde ik uit. Opeens kwamen Megan en Harry uit het was hok zetten. Ik vroeg me aan waar dat was gebeurt en worp een scheve glimlach naar Harry. Hij knipoogte terug. Megan zei wat tegen hem en ze gingen dansen. Ik merkte dat Penelope met Niall begon te praten en George was een gesprek begonnen met JJ. Ik mengde mij in het gesprek en JJ vertelde iets over dat hij Abigail verdenkt van de onderbroeken verdwijning. Hij had haar gezien boven toen wij allemaal beneden waren. Het leek mij niet raar. Zowiezo vond ik Abigail wel een raar meisje. Ze zat daar maar een beetje alleen van haar Passoã te drinken en praat met bijna niemand. weird. Na een poos besloten we naar bed te gaan en gaf George mij een kus en liep ik naar boven. Ik ging liggen in mijn bed en sloot mijn ogen. Binnen no time was is in een diepe slaap.

Ik werd wakker door een irritante piep van die mobiel. Ik grijp naar mijn hoofd en voel dat het bonkt. te veel gedronken gisteren. Ik probeer met mijn hand de mobiel van het kastje te pakken en laat het vallen. 'Shit.' mompel ik. Vandaag moeten jullie voor 2 uur een stem uitbrengen wie je uit het spel wilt hebben. Hmm. Ik weet nog niet op wie ik wil stemmen dus wacht wel. Ik loop in mijn badjas naar de douche en douche snel. Ik doe een warrige knot in en loop weer naar mijn kamer. Daar doe ik een short met een simpel topje aan. Ik maakte mijn outfit af met mijn armbandjes en een lange ketting met een uil. Ik loop de trap af en zie dat iedereen behalve Zayn en Jasmine er zijn.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen