Foto bij 58.

loverfrom1D: Hahaha! Och germ!! Ik heb echt medelijden met je dat je nog Frans en Duits hebt!! (en zeker na de kerstvakantie!!) of vind je die vakken juist leuk? Ik vind wiskunde leuk! (A) ik weet het ik ben gek xD
BigFatLiar: hihhi (:

Veel lees plezier!
X.

Na hijgend schepten we overheerlijk eten op ons bord en begonnen te eten. ‘Waar zijn jullie de hele middag geweest?’ vroeg Sylvana toen ze haar mond leeg had. Grijnzend keek ik naar Draco die ook grijnzend keek, we knikten en samen begonnen we te zingen ‘Somewhere over the rainbow!’ en we barsten in lachen uit toen we de gezichten van de anderen zagen. ‘En nou een echt antwoord’ vroeg ze. ‘In de… Astronomy tower’ fluisterde ik toen ik zag dat iedereen mee wilde luisteren. ‘Maar…’ snel deed ik mijn hand voor haar mond. ‘Ja dat wisten we. Maar dat was de enige plaats waar ik alleen zou zijn’ zei ik en haalde mijn hand weg. ‘Maar waarom was je dan samen met Draco?’ vroeg ze. ‘Hij was me gevolgd’ ‘En was hebben jullie gedaan?’ en ze wiebelde met aan wenkbrauw. ‘We hebben elkaar afgelebberd’ zei ik zwaar sarcastisch. ‘En nou serieus?’ ‘We hebben gepraat, gelachen Angry Birds, Plants VS Zombies gespeeld en foto’s gemaakt’ zei ik. ‘Mag ik ze zien?’ ‘Ja natuurlijk!’ ik haalde mijn iPod uit mijn zak en liet haar de foto’s zien. Bij sommige maakte ze een opmerking of lachte ze. Bij de foto waar Draco mij een kusje op de wang gaf hoorde ik heel veel ge-ahw! En ik schrok. Draco verslikte zich doordat hij ook schrok. Ik klopte een paar keer op zijn rug om hem te helpen en draaide me toen om waar het ge-awh vandaan kwam zen zag dat bijna alle 1e en 2e jaars meisjes van Slytherin stonden. ‘Hoe lang staan jullie daar al?’ ‘Lang genoeg’ zeiden ze. ‘Zijn jullie samen?’ vroeg een meisje van het 2e jaar. Draco draaide zich nu ook om en zei met de grootste grijns ever. ‘Ja! We zijn samen toch schoonheid?’ ‘Tuurlijk gorgeous droom maar lekker verder’ ‘Is goed schoonheid’ en hij gaf me een zoen op mijn wang en liep weg met Blaise en Sam. Veel meisjes slaakten een zucht van verlangen. Ik keek hen met opgetrokken wenkbrauwen aan. ‘Menig meisje zou daar een moord voor doen’ zei er 1. ‘Kom erbij zitten’ zei ik. De rest van het avondmaal zaten ze bij ons. We kletsten, rodelden en lachten.
Onderweg naar de common room zei ik kille toonloze stem ‘Mejuffrouw Queen, zou u even met me mee willen lopen?’ ‘Ojee nou gaan we het krijgen’ mompelde ik tegen Sylvana. Ik draaide me om en zei ‘Maar natuurlijk. Ik zie jullie dadelijk wel weer’ en liep toen met Snape mee. ‘Waar gaan we naar toe?’ vroeg ik toen we niet naar zijn kantoor liepen. ‘Naar Professor Dumbledore’ antwoordde hij kil. Ik stopte met lopen en zei boos ‘Doe niet zo tegen me’ Snape draaide zich om met en keek me met opgetrokken verontwaardigde wenkbrauwen aan. ‘Pardon?’ vroeg hij. ‘Je hoorde me wel. Je hoeft niet te doen alsof je me helemaal niets kan schelen, want ik weet dat dat niet zo is’ Snape zuchtte, keek voorzichtig om zich heen en zei ‘Je hebt gelijk ik zal het proberen’ en hij glimlachte. De rest van de weg naar Dumbledore hebben we gepraat zoals vroeger.

Reageer (2)

  • BigFatLiar

    Haha lol AHWWWW ik doe dat ook altijd bij dat soort foto's xD

    snel verder want je schrijft superrr
    wat zouden ze bij dumbeldore gaan doen o.o

    xxx -BFL

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    haha sneep!xD
    nee ik HAAT frans, en duits ga ik ook haten!!! echt jammer dat die vakken bestaan!(huil) wij moeten alles van die grote landen, ga maar eens naar frankrijk, en begin nederlands te praten, die snappen daar niks van, en wij moeten hun taal daarom maar leren...!:(
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen