Foto bij 56.

Pff eerste dag zit er op van de pww!!

loverfrom1D : Hahaha nee haar ogen worden alleen rood!
BigFatLiar: Alsjeblieft! maar vandaag blijft het maar bij 1!


Veel lees plezier!
X.

‘Maar…’ verder kwam hij niet omdat er geen geluid meer uit mijn mond kwam. Ik had Silencio gedacht maar ik dacht dat het nog niet zou werken omdat ik nog niet zover was. Snape trok zijn wenkbrauwen op en zei ‘Wat wilde u zeggen?’ hij probeerde te schreeuwen en te krijsen maar en kwam nog steeds geen geluid uit zijn mond. Ondanks dat het er grappig uit zag was ik nog steeds woedend. Ik keek Fred en George aan zodat ze me weer los zouden laten, gelukkig deden ze dat. Ik ging verder met het voorbereiden van de drank. Snape spoorde de rest ook aan om verder te gaan. ‘Hoe doe je dat zo snel?’ ‘En goed?’ vroegen Fred en George toen ik klaar was. ‘Gewoon, ik doe het gewoon’ en ik haalde mijn schouders op. Zo te zien waren hun pas op de helfd en was de toverdrank een ramp geworden. Ik zuchtte en zei ‘Laat me jullie helpen’ en zo begon ik hun drank op te knappen. Na een kwartier had ik hun drank weer goed gemaakt en hun verder geholpen. Ik stak mijn hand op en Snape knikte dat ik mocht spreken. ‘Ik ben klaar’ zei ik. Alle ogen werden weer verbaasd op me gericht. Snape kwam naar me toe gelopen en teste de drank. Hij zuchtte en zei ‘Hij is perfect, zoals altijd. U krijgt een uitmuntend die mee telt en 20 punten voor Slytherin’ ‘Wat zei je ook alweer over me?’ vroeg ik aan die brutale Ravenclawer. Hij ‘Niks’ zeggen maar er kwam nog steeds geen geluid uit zijn mond. Hij werd rood van woede en schaamte gelijk. ‘Dat dacht ik ook’ grijnsde ik. ‘Wat mag ik nu doen?’ vroeg ik aan Snape. ‘U mag dit in een flacon doen, uw spullen opruimen en vertrekken’ zei hij. Ik knikte en haalde een flacon uit de kast, goot een deel van de drank er in en zette het op Snape’s bureau en begon de rest op te ruimen. ‘Rose help ons’ fluisterden Fred en George. Ik keek snel in hun ketel, krabbelde wat op een stukje perkament en fluisterde terug ‘Dit is wat je moet doen’ ‘En het boek dan?’ ‘Vertrouw me nou maar’ en ik liep naar de deur. ‘Doei Rose zonder biologische ouders!’ riep de Ravenclawer me toe. De spell was uitgewerkt. Ik draaide me om met een woedende blik, ik zag dat hij licht in een kromp. Ik dacht weer Sillencio en liep woedend het lokaal uit gevolg door Kyra die bij de deur lag. Kyra miauwde klagend al seen welp die gedragen wilde worden. Ik tilde haar op en liep weer verder. Ik de common room snauwde ik naar iedereen ‘Kop dicht!’ en liep door naar de meisjes slaapzalen. Ik verruilde mijn gewaad voor een joggingbroek met een zwart topje en een wit Adidas vest met zwarte Vans. Ik pakte mijn iPod Touch uit mijn tas en liep met Kyra naar de Astronomy tower. Eigenlijk was het verboden voor eerstejaars om daar de zijn behalve als we er les hadden. Ik liet een van de houten bankjes 1 meter voor het hek zetten met behulp van Wingardium Leviosa. Ik ging er op zitten, deed mijn iPod aan en luisterde naar de muziek terwijl ik van het uitzicht genoot. Ondertussen aaide ik Kyra die naast me lag.

Reageer (2)

  • BigFatLiar

    leuk stukje weet :)
    danje wel voor het stukje maar jammer dat het er maar 1 is maar wel te brijdpen als je pww eindelijk is begonnen :P
    ik heb nog tot donderdag om me ver te berijden wat ik nooit doe xD
    succ6 met je proefwerken!

    xxx -BFL

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    haha, dacht ik al, al was het wel leuk en idioot tegelijk van mij om te typenxD!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen