dit hoofdstuk gaat over Daphne´s tweede vriendje

Daphne ging verder met haar leven. Ze kwam veel bij haar vriendin Naomi op een dag toen ze met Naomi en Tessa naar huis fietste kwam net de buurjongen van Naomi ( Lucas) er aan en ging Daphne naast Lucas fietsen. Ze praatten over van alles en nog wat. Lucas gaf Daphne zijn e-mail adres en Daphne gaf die van haar aan Lucas. Een paar dagen later waren Daphne en Lucas te gelijk online. Ze praatten wat en zo ging het een paar dagen door. In de zomer vakantie had Daphne Michelle aan haar gesprek met Lucas toegevoegd. Toen Daphne weg wou gaan om te gaan slapen kon dat niet opdat Michelle en Lucas dan niet meer met elkaar konden praatten. Toen ze zei dat ze weg zou gaan zei Lucas: nee niet weg gaan met een smekend poppetje. En daar antwoorde Michelle op: nee Daphne hij houd van je XD. Lucas zei: ja maar in een gesprek zonder Michelle vroeg Daphne aan Lucas: Hou je echt van me? Lucas zei dat hij niet had gezien dat het er stond. Maar nu ze het er toch over hadden wou Daphne het gelijk even zeker weten. Dus ze bleef door vragen tot Lucas eindelijk toegaf dat hij haar wel leuk vond. Maar nu wou hij het ook van haar weten. Zij zei: ik vind jou ook wel leuk. Maar helaas ging Lucas een paar dagen later op vakantie en hadden ze het er alleen die avond van te voren nog over en verder niet. Maar Daphne dacht de hele tijd aan Lucas omdat ze hem eigenlijk wel heel leuk vond. Toen Lucas voor Daphne ‘s gevoel eindelijk terug was ging Daphne weer met hem praten. En even later hadden ze het weer over het gesprek van de avond voor Lucas´ s vertrek. Ze vroeg of hij er nog over na had gedacht. Maar hij had er geen tijd voor gehad. Toen ze vroeg of hij iets met haar wou zei hij dat hij het wel heel graag proberen wou. En zij wou het ook wel proberen. Dus sinds die avond hadden ze verkering.
Daphne heeft nu al 2 maanden met Lucas en het gaat nog steeds goed. Na nog 2 en een halve maand gaat het nog steeds goed! Ze hebben al bijna een half jaar! Daphne is heel blij en dat laat ze ook goed merken( maar ze moet wel oppassen want niet al haar vriendinnen weten het). Alleen Femke en Naomi weten het. Ze zitten inmiddels in de derde klas en Linda en Naomi zitten niet meer bij de rest in de klas. Naomi fiets nog altijd wel met Daphne en Tessa. Ze spreken Linda haast nooit meer. In Linda´s plaats hebben ze nu een nieuwe vriendin erbij: Suzanne. Naomi kwam in de pauze nog altijd bij de rest van haar groep zitten en ze hadden altijd lol.

Reageer (2)

  • greyOmega

    nee nu niet meer XD

    1 decennium geleden
  • MinimuisBeta

    Haha
    Niet alleen femke en Naomi weten het nu
    Moehahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen