dit is hoe alles is begonnen

Er was eens een meisje, ze heette Daphne. Daphne werd geboren op 11-10-1997. In haar basisschool tijd had Daphne veel vriendinnen, ze deed niet zo veel bijzonders. Toen ze op de middelbare school kwam in de eerste klas was er ook nog niet zo veel bijzonders. Toen ze naar de tweede klas ging was er in het begin ook nog niet zo veel bijzonders, ze had 6 vriendinnen. Namelijk: Naomi, Michelle, Linda, Tessa, Femke en Sophie. Ze zaten allemaal bij elkaar in de klas. Daphne had een broer: Hans en een zus: Fleur. Fleur had al een vriendje: Thomas. Thomas was 18 en had al een auto. Hij nam altijd één van zijn collega´s mee naar zijn werk. Op een dag bracht Thomas Fleur en Daphne naar school en nam hij zijn collega ( Sander) ook mee naar zijn werk. Fleur en Thomas zeiden later tegen Daphne dat Sander haar wel leuk vond en Fleur gaf Daphne Sanders e-mail adres die Daphne gelijk toevoegde. Sander was online! Daphne ging met Sander praten en kwam er achter dat hij haar echt leuk vond. Het was inmiddels al een paar dagen later en bijna vakantie. Daphne ging Sander ook steeds leuker vinden. In de vakantie kregen ze verkering. Fleur vond het niet leuk dat Daphne iets met Sander had want Sander was al bijna 19. Maar Daphne werd boos op Fleur omdat Fleur haar geluk verpeste want Daphne had nog nooit eerder een vriendje gehad. Fleur werd ook boos op Sander en Thomas wou per se naar Sanders keet dus moest Fleur wel mee. Toen Fleur en Thomas thuis kwamen ging Thomas naar huis en ging Fleur naar Daphne ´s kamer om Daphne te vertellen wat er net bij Sanders huis was gebeurd. Ze vertelde Daphne dat Sander bier over de muur had gegooid terwijl hij wist dat Fleur daar liep. Dus Daphne sms’te Sander dat het misschien beter was als het uit was tussen hun want ze vond het niet leuk dat Fleur zo ongelukkig was en haar relatie met Sander ging toch al niet zo goed meer.

Reageer (3)

  • greyOmega

    jou verhaal is heel anders

    1 decennium geleden
  • Groningen

    moeha, dat is plagiaat jonge, ik had het auteurs recht hier over te schrijfen!

    1 decennium geleden
  • whitegamma

    haha dat klinkt heel bekend

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen