Foto bij Five.

Extra lang hoofdstuk


Enjoy

Xxcaroxx

Waneer ik wacht op Demi bij een kruispunt komen er allemaal oude klasgenoten, ik krijg allemaal vragen naar me hoofd gegooid zo als: is het echt zo'n nerd. Ik zeg maar niks want als ik iets zou zeggen zou ik ook gepest worden. Waneer Demi aan komt fietsen, fietsten we met ze alle, waneer we bij de stoplicht staan trapt Thomas Demi van de fiets af net wanneer ik er iets van wil zeggen springt het stoplicht op groen en zegt iedereen dat ik door moet fietsen, ik fiets maar door en laat demi achter op de grond. Waneer we op school zijn moeten ze allemaal lachen en het enigste wat ik kan doen is toe kijken. Stel dat ze gewond is, stel dat alle fietsen over haar heen zijn gefietst. Dan is het allemaal mijn fout omdat ik zo zwak was om haar te helpen. Waneer de bel gaat is Demi nog steeds niet op school, ik loop naar het klaslokaal waneer de leraar aan mij vraagt waar Demi is zeg ik dat ze naar de tandarts moet. Net op dat moment waneer de les begint komt Demi het lokaal binnen en waneer ik naar haar ogen kijk zie ik hetzelfde wat ik gister zag haar vrolijkheid maakt plaats voor tranen wat me nog schuldiger laat voelen. De rest van de dag antwoord Demi alleen als ik haar wat vraag voor de rest zegt ze niks.

Waneer ik thuis ben ga ik achter de computer

Ik log in en zie dat demi online is.

Chris: heey 😄
Deem: hoi

Nog steeds kort af dus

Chris: wat is er ?
Deem: je vraag me wat er is ..
Chris : ja..
Deem: ik wordt van de fiets afgetrapt van die vrienden van je je fiets door en vraagt wat er is..
Chris : ja sorry daar nog voor
Deem: waarom
Chris : weetje ik ben mijn hele leven al gepest en voor de eerste keer ziet iedereen mij staan
Deem: dus dat iedereen je ziet staan is belangrijker voor je dan echte vriendschap

Chris : 😔
Deem: ja dus
Chris : je snapt het niet
Deem: nee ik snap het heel goed .. Als je van gedachten verandert ik ben er

Net waneer ik iets wil zeggen zie ik dat ze offline is gegaan


En even later wordt het wordt nog erger ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen