Chapter 085. EPILOOG
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
wauw, dit was echt het beste en mooiste verhaal dat ik ooit gelezen heb!
1 decennium geledenik vind het echt heel jammer dat het afgelopen is!
echt een prachtig einde!
ik hoop dat er nog meer story's over HP gaan komen, dus zou je me op de hoogte willen houden?
xx loverfrom1D
Heel mooi einde <3
1 decennium geledenIk vind dit echt een perfect mooi einde. Ik denk dat het niet beter had gekund. Je hebt het hele verhaal geschreven zonder meer van het boek af te gaan dan je kon. Ik vond het verhaal mooi, leuk, grappig, origineel, fantasierijk en lief. Ik vind de dingen die je hebt bedacht over Lexie, haar magie en Elnor zo goed bedacht! De relatie die je beschrijft tussen Fred en Lexie is zo mooi. Je kan hun relatie als vrienden, geliefden en zielsverwanten zo goed beschrijven. Het einde is perfect. De relatie tussen Lexie en Fred was zo hecht, dat ik bang was dat Lexie niet zonder Fred door zou kunnen hebben geleeft. Maar nu heeft ze alsnog iets van Fred, namelijk zijn kinderen. Ik heb echt van je verhaal genoten, vanaf de eerste letter tot het laatste woord. Je kan echt supergoed schrijven, ik heb heel veel respect voor je shrijtalent, en ik hoop dat je ooit nog eens een fanfiction of ander verhaal gaat schrijven, dan neem ik zeker een abo!
1 decennium geledenik vindt het echt heel jammer dat het verhaal gedaan is
1 decennium geledeneen geweldig verhaal en daarbij hoorde dan ook de perfecte afsluiting
en dat is goed gedaan!!!
Wouw, prachtig verhaal met een Prachtig einde.
1 decennium geleden