Foto bij 52.

Weer nieuw hfje!! (:
Pfff ik heb nu al geen zin meer in de pww, terwijl hij nog moet beginnen XD

BigFatLiar: Whahaha dat heb ik ook soms :P

Veel lees plezier!!
X.

Ze begonnen te juichen en riepen ‘Rose! Rose!’ ik maande ze weer tot stilte. En zei ‘Mag ik toch nog even een applausje voor hem want, hij is de enige die het zolang heeft vol gehouden’ en ze begonnen zachtjes te applaudisseren. ‘Roseeeee!!! Heeeeelp!’ ik draaide me om naar de plaats waar het geluid vandaan kwam en zag Sylvana binnen storm gevolgd door Blaise en Sam. ‘Jongens! Jullie hebben verloren! Draco heeft opgegeven toch?’ Draco kwam naast me staan en de zaal riep in koor ‘Jaaaa!’ ‘Serieus?’ vroegen Blaise en Sam. ‘Ja’ gaf Draco beschamend toe. ‘Hoe?’ voor Draco iets kon zeggen zei ik ‘Kunnen we niet eerst gaan eten? Draco legt jullie het dadelijk uit’ en ik sleurde Sylvana mee. Na het eten gingen we terug naar de common room.
De rest van de week was het redelijk saai vooral de lessen. Op donderdag middag zaten we in de grote zaal lol te maken, we hadden een tussenuur. Ik ging snel naar de WC en checkte mijn make-up nog even en liep weer de Great Hall in, of dat was eigenlijk de bedoeling, maar ik werd door Fred en George mee gesleurd naar een leegstaand lokaal. ‘Fred George laat me los! Ik kan zelf ook lopen!’ ‘Nope! We laten je niet los’ toen we in het lokaal waren lieten ze me eindelijk los. ‘Wat moeten jullie?’ vroeg ik. ‘We vroegen ons’ ‘af wanneer je dat’ ‘spul gaat gebruiken’ ‘Helemaal vergeten! Ik ga het vanavond gebruiken’ zei ik. ‘En we hebben een nieuwe kleur’ ‘We dachten dat je die leuker vond dan groen’ ‘Welke?’ vroeg ik. ‘Knal, knal’ ‘Maar dan ook echt knal’ ‘Roze’ zeiden ze. ‘Oeh! Die wil ik hebben!’ ‘Maar dan’ ‘Willen we ge groene terug’ ‘Is goed, ik ga hem gelijk halen’ ik sprintte het lokaal uit richting de common room van Slytherin. Eenmaal daar liep ik door naar de slaapzaal en pakte het flesje uit mijn beveiligde la van mijn nachtkastje en ging toen terug naar dat lokaal. Nadat we ze om hadden geruild brog ik hem op in mijn beveiligde la en ging weer naar de Great Hall. ‘En waar heb jij zolang gezeten?’ vroeg Sylvana. ‘Later’ zei ik, ze knikte en ging weer verder met haar gesprek met Blaise. Ik begon een gesprek met Draco, die zo te zien even van Pansy afwilde. ‘Welke les hebben we zo?’ vroeg ik hem. Hij keek me dankbaar aan en zei ‘Herbology’ en toen kwam Professor Sprout ‘Als je het over de duivel hebt’ zei ik en ik knikte naar haar. ‘Het blokuur Herbology wordt afgelast vanwege de gebeurtenis van het vorige uur’ riep ze. ‘Yes!’ riepen we in koor. ‘Kom dan gaan we naar de common room, we zijn klaar voor vandaag’ zei ik. Sylvana en ik liepen gelijk naar de klaapzaal. We ruilden onze gewaden voor gewone kleren. Ik trok een warme legging aan met een witte jurk met lange mouw, hij kwam tot mijn knieën en was van zijde zacht wol. Ik trok zwarte sokjes over mijn nog blote voeten en stapte toen in mijn uggs. Ik kwamde mijn haren en liep met Sylvana de kamer uit. We gingen op onze gebruikelijke plaats zitten, maar ik sprong gelijk weer op. Ik telde gauw hoeveel mensen er in de ruimte waren en rende toen richting de keuken.

Reageer (2)

  • BigFatLiar

    leuk stuk :) gaat het volgend stuk dan eindelijk gbeuren???? ik hoop het :D
    snel veder pleaassee (H)

    xxx -BFL

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    hu, waarom?! wacht, ik weet het FEESTJUHH!xD
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen