gisteren was ik even bij melissa langs geweest ik had al meteen gezien dat ze niet ziek was.
maar ze wou niet zeggen wat er wel aan de hand was.
we hadden samen op de bank gezetten ze was tegen me aangevallen in slaap.
snel maakte ik een foto van haar en plaatste hem op twitter.
binnen enkele minuten had ik al 100 reacties van Mainiacs: ahh wat lief is dat je vriendin.
ik wou niet dat mensen verkeerde dingen gingen denken dus tweette ik: Melissa is een goede vrienden dus niet mijn vriendin ze was vandaag ziek dus was ik even bij haar langs gegaan.
na 5 minuten krijg ik een whapp bericht van Cindy hij is mega lang nouja dat zal wel over die tweet gaan enzo ik besluit hem te lezen als ik thuis ben.
als ik op kijk van mijn mobiel zie ik dat Melissa haar ogen open doet ik vraag of ze lekker heeft geslapen.
ze knikt en vraagt of ze gesnurkt heeft nee antwoord ik alleen je ademde een beetje hard maar dat was cute.
ik zie dat ze rood word en kijk snel de andere kant op.
na dat Melissa wat te drinken heeft gepakt kijken we een film.
jammer genoeg is het al 5 uur en moet ik naar huis om te trainen.
als ik thuis ben zit de rest van de familie aan tafel en eten we snel wat.
ik pak me spullen en ga samen met mijn vader (die mijn coach is) na de training.
het ging niet zo goed op de training dus zat ik naast een chagrijnige vader in de auto wat dus niet echt gezellig was.
hij bleef maar aan mij vragen hoe dat nou moest zaterdag als niemand bij de training kwam of zich concentreerde.
snel antwoord ik dat het wel goed zou komen net zoals die andere keren.
gelukkig werd mijn vader wat rustiger en veranderde het onderwerp.
hij vroeg waar ik was geweest vanmiddag.
ik antwoord bij Melissa ze was ziek naar huis gegaan.
oeh heb je een vriendinnetje nee antwoord ik met een rood gezicht..
wat is er dan? vraagt mijn vader

sorry dat dit niet zo'n leuk deel is maar ben druk met school voor exames enzo en dat wil ik wel goed maken enzo maar dat snappen jullie hopelijk wel.
ik probeer van af nu weer elke dag een stuk te schrijven.
xx

Reageer (4)

  • daanlover15

    fijn dat jullie het snappen met school ik ga nu verder!

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    idd ik snap het ook wel! maar nog steeds leuk verhaal(: x

    1 decennium geleden
  • MyStoryy

    idd xox

    1 decennium geleden
  • ginadam

    leukk snel verder en maakt niet uit hoor ik snep het wel ik heb het ook druk met school

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen