Foto bij 051 Katie Jane Adams

“Guys? We have to tell you something.” zegt Harry. We zijn in de kamer van de jongens, en iedereen zit op de bank. We hebben wat gegeten, en nu wil Harry het vertellen over ‘ons’. “Are you pregnant, Katie?” vraagt Louis met grote ogen. Ik schud lachend mijn hoofd. “No, you stupid!” “Are you getting married?” probeert Niall. “No.” zegt Harry. “They’re not going to guess it right, I think.” zeg ik tegen Harry. “Don’t talk on that way about us!” zegt Faye quasi-gekwetst. “But well, what we want to say is, yeah…. Katie and I are together.” zegt Harry. “You’re kidding, right?” vraagt Zayn met grote ogen. Harry en ik schudden meteen onze hoofden. “No, why should we?” “Because tomorrow you weren’t together!” zegt Liam. “Liam, I thought you weren’t that stupid, but you are. We weren’t here the whole midday. What do you think we did?” vraag ik. “Actually I don’t want to know that..” zegt Louis. Ik slaak een zucht, moet hij altijd weer daar aan denken? “Louis.” zucht Harry. “I’m sorry Hazz, but I just want to say that.. It’s a funny sentence!” zegt Louis. Ja, Louis heeft héél rare humor. Dat kan je wel zeggen. “We went to Regent Park, and Harry asked me if I wanted to be his girlfriend.” zeg ik dan maar. Ik dacht dat ze wel zo slim zouden zijn om meteen het goed te raden, maar nee hoor. Ze raden het niet eens.

“I’m happy for you!” zegt Liam meteen, en hij geeft ons een knuffel. Daarna staat Zayn ook op, en geeft ons ook een knuffel. De rest feliciteerd ons ook, behalve Louis. “What about Larry Stylinson? Hazz, you said you’d never leave me!” zegt Louis quasi-boos. “Lou, I love you more as Katie! Katie is just a mask for our relationship.” zegt Harry even dramatisch. Ik grinnik even zacht, maar ik hou daar vrijwel meteen mee op. Ik moet ze even hun Larry momentje laten hebben. “Louis, maybe if you don’t want to sing anymore, you can be a actor. Or a comedian.” zeg ik lachend. “I think I’m rather a singer.” zegt Louis bedenkelijk. “But if I’ll get a voice like a old man, I’ll be a comedian or actor, I promise you.” vervolgt hij. “Deal?” vraag ik. “Deal.” zegt Louis, en hij geeft me een hand. “But I’m really happy for you by the way. You both deserve each other.” zegt hij glimlachend. “Thanks Louis.” zeg ik glimlachend.

“Harry gave his number to four fans, so don’t worry if he get much texts.” zeg ik lachend. Liam kijkt hem streng aan. “Harry? Why did you do that?” vraagt hij. “I only gave my number to a fan who made a cute photo of us, but the other girls heard that so…” zegt Harry. Liam zucht even. “You can’t change it anymore. But now I want to see that cute picture of you!” zegt Liam. Harry glimlacht even en pakt zijn iPhone. Hij tikt even op het scherm, en draait dan zijn iPhone richting Liam. Liam krijgt meteen een vertederde uitdrukking op zijn gezicht. “Awh, you’re so cute! Look at this picture guys.” zegt hij, en hij draait de iPhone ook richting de anderen. Ik hoor verschillende ‘awh’ geluidjes, en ik kijk Harry aan. Hij geeft me snel een knipoog, en kijkt dan weer naar zijn iPhone. “Did you already tweet it?” vraagt Faye. “Yes, an hour ago I think. We’ve already seen the reactions, it’s very positive.” zegt Harry. “That’s fine, I don’t want Katie to get hate.” zegt Zayn. “I don’t care.” zeg ik, maar van binnen wil ik natuurlijk geen haat krijgen, wie wilt dat nou weer wel? We bespreken nog even wat dingen die we morgen kunnen gaan doen, maar we kunnen niks bedenken. Dat word een dagje bankhangen, om afscheid te nemen.

5 kudo's = een nieuw stukje! Ik ben vanmiddag waarschijnlijk eerder uit, dus dan activeer ik ook nog een stukje (: xx

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen