Foto bij 048 Katie Jane Adams

“En jij en Liam? Hoe gaat het tussen jullie?” vraag ik als Faye en ik weer op onze eigen kamer zijn. Het verbaasd me dat we nog weten hoe onze kamer eruit ziet, we zijn er namelijk gister niet geweest. Het grootste deel van de dag tenminste dan. “Ik weet het niet. We – nee ik bedoel hij, vind me volgens mij wel leuk, maar we zijn nog niet bij elkaar, of zo iets.” zegt Faye, en ze word rood als ze zich verspreekt. “Wat zei je daarvoor?” vraag ik. “Dat we nog niet bij elkaar zijn.” zegt Faye. “Nee daarvoor.” “Dat hij me volgens mij wel leuk vind?” “NEE, dáárvoor.” zucht ik. “Ik zei daarvoor niks!” protesteert Faye. “Ach, laat ook maar. Ik zie echt wel dat je Liam écht leuk vind. Maar mij maakt het niet uit hoor, je mag gewoon met Liam gaan. Misschien blijf je dan wel langer beroemd dan ik.” zeg ik. Harry zal er toch ooit achterkomen dat ik niet verliefd op hem ben, en bij Faye en Liam kan dat niet, want ze zijn allebei verliefd op elkaar. Als Harry erachter komt, word hij waarschijnlijk boos op mij, en maakt hij het uit. Liam zal er nooit achterkomen dat Faye zijn nummer heeft gevraagd voor een spelletje, want Faye doet al niet meer mee, dus gaat ze het nooit vertellen. Misschien vertel ik het Harry wel, ooit. Maar hij hoeft het niet te weten. Het maakt immers niks uit als hij het niet weet.

“KATIE! KOM NU KIJKEN!” roept Faye ineens. Ik zit nog in m’n kamer te kijken wat ik morgen aan ga doen, om de laatste dag met de jongens door te brengen, en Faye zit op de bank. “Wat is er?” schreeuw ik terug. “KOM NOU MAAR GEWOON! SNEL!” roept ze. Ik zucht even en ik laat de kleren liggen voor wat het is. Ik loop naar Faye toe, en ik zie dat ze tv aan het kijken is. “Wat is er? Weer een progamma met One Direction erin of zoiets?” vraag ik. “Nee kíjk dan! Dat ben jij!” zegt ze. Ik kijk naar het scherm, en ik zie daar de reclame van de H&M. Wow, dit is echt raar. Jezelf zien op tv. Ik zie er echt heel anders uit in die reclame. “Dat ben ik?! DAT BEN IK! Faye ik ben op tv!” schreeuw ik, en ik begin te gillen. “Ja gekkie! Je word beroemd! Ik weet het zeker! Waarschijnlijk is hij nu ook in Nederland op de televisie, want dit is een Nederlandse zender.” zegt Faye. “WAT? Is dit een Nederlands zender? Maar hoe kan dat?” vraag ik verbaasd. “Het was toch een wereldwijde reclame, had je gezegd?” vraagt Faye. “Echt? Oh my god!” roep ik. Ik was het helemaal vergeten. Ze hebben inderdaad gezegd dat het een wereldwijde reclame zou worden, maar ik geloofde het niet. Maar nu zie ik het met mijn eigen ogen, het is een wereldwijde reclame! “Ik ga naar Harry toe, ik ben zo weer terug, dit moeten ze weten!” zeg ik, en ik doe snel de deur open. Ik ren naar buiten, maar ik bots meteen tegen iemand op, die al voor mijn deur stond.

10 kudo's dus nog een stukje! Morgen weer 5
kudo's = een stukje! Goodnight lovely's xoxo

Reageer (3)

  • Marly2801

    oehh, is het harry?!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Kudoooooo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen