Sorry voor het lange wachten op dit stukje maar ik zit vollop in de examens maar na mijn examens krijgen jullie extra veel!
Reactie plz? xxx

Ik bleef in een hoekje op mijn bed zitten. Opeens kwam Simon binnen. Ik bleef stil zitten.
'Ik heb gehoord dat jouw vriendjes ongerust zijn.' zei hij.
'Hoe?' vroeg ik.
'Ze hebben de politie gebeld enzo.' zei Simon.
'Laat me dan gaan dan lossen we alles zo wel op.' zei ik smekend.
'Nee sorry, maar ik heb wel iets tegen je verdriet.' zei hij.
'Wat?' vroeg ik.
'Je mag ze bellen en zeggen dat je niet meer terug komt.' zei Simon.
Ik begon te wenen.
'En als je iets anders zegt dan maak je wat mee.' zei hij.
Ik knikte en toetste Louis' nummer in. Ik begon nog harder te wenen toen ik zijn stem hoorde.
'Hallo?' hoorde ik Louis zeggen.
'Liefje.' zei ik wenend.
'Schat, waar ben je? Wat is er?' vroeg hij in paniek en begon ook te wenen.
'Ik ben ontvoerd door mijn ex!' riep ik snel en de gsm werd uit mijn handen geslaan en viel op de grond. Simon begon me te slaan.
'Auw! Auw! Auw!' riep ik wenend.
Simon stopte met slaan en verliet woedend de kamer en hij liet me bewusteloos op bed liggen.

~ Louis

'Schat? Schat?' riep ik luid.
'Wat is er?' vroeg Harry in paniek.
'Ze belde me net en zei dat ze ontvoerd was door haar ex en dan hoorde ik haar roepen en daarna werd het muisstil.' zei ik wenend.
'Wat kunnen we doen?' vroeg Harry.
'Ik weet het niet, ik weet zelfs niet eens hoe haar ex heet.' zei ik.
Opeens klopte iemand op de deur.
'Ik ga wel.' zei Harry.
'Hallo allemaal.' hoorde ik Yardéna zeggen.
Niemand antwoorde.
'Wat is er met jullie? Niall was ook al zo stil in de auto.' zei ze.
Harry wees naar de keuken waar ik zat.
'Waarom ween je?' vroeg Yardéna en kwam voor me aan tafel zitten.
'Lou?' vroeg Dena.
Ik veegde mijn tranen weg.
'Waar is Jess?' vroeg ze.
'Jess is... ontvoerd.' zei ik.
'Komaan wat zeg jij nu.' zei Yardéna lachend.
'Dena het is waar. We gingen van de middag naar de winkel en we waren Noa's melk vergeten, ze liep er snel om maar kwam niet meer terug. En daarnet belde ze en ze was helemaal in paniek en daarna hoorde ik haar luid roepen alsof iemand haar sloeg en daarna was het muisstil.' zei ik aan één stuk door.
'Dat kan niet.' zei Dena in paniek.
'Sorry.' zei ik.
Opeens hoorden we Harry als wenend van de trap aflopen en hij nam zijn jas.
'Wat ga je doen?' vroeg Liam.
'Jess is mijn beste vriendin, ik kan haar niet zomaar laten....' zei hij en liep naar buiten. Iedereen begon te wenen, tot er weer iemand op de deur klopte. Zayn deed open en hij kwam terug met Paul.

Reageer (1)

  • misslola

    Ohhhh mooi verhaal ma nu ga ik leren voor de examens want anders ga ik er nie door zijn aan iedereen die examens heeft veel geluk ermee xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen