Met een grote glimlach hang ik aan Harry. De wereld draait helemaal. Of draai ik? Ja, Flubber. Harry laat me rondjes draaien en ik begin te krijsen. Ik merk dat ook hij veel op heeft. We staan als het ware tegen elkaar aangeplakt. Langzaam buig ik naar zijn oor. ‘You know I have ah boyfend aight?’ Ik vergeet wat klanken, maar daar kan ik ook niks aan doen. Verbaast kijkt hij me aan. ‘His name is Jack. I mostly call him Jackie.’ Harry kijkt zwaar teleurgesteld. Erger. ‘Wait, I’ll introduce you.’ Ik maak me van hem los en pak zijn hand. Vrolijk trek ik hem mee naar het washok. Met een grote glimlach haal ik de fles alcohol die ik al de hele avond in mijn hand had, achter mijn rug vandaan. ‘Harry Styles, Jack Daniels.’ Niet begrijpend kijkt Harry me aan. Ik zet mijn mond aan de fles en giet wat achterover. ‘Are you serious?’ ‘Sorry.’ Zeg ik met een kinderstemmetje. Ineens tilt Harry me op en zet me op de wasmachine. Godzijtdank dat dat ding uitstaat. Met mijn benen trek ik hem dichterbij. Kom op, voor het eten. Het eten. Voor jezelf. ETEN! Zijn glinsterende groene ogen laten het alcohol naar mijn tenen zakken. Flubber, voor niks ingedronken. Gewoon doen. Nu! Mijn handen grijpen zijn nek en trekken hem naar me toe. Zacht maken mijn lippen contact met de zijne. Hij ontspant en komt rustig tegen me aanstaan. Langzaam bewegen onze lippen tegen elkaar. Zijn armen slaat hij om mijn middel en mijn vingers vlechten zich in zijn zachte krullen. Plagerig bijt ik op zijn onderlip als teken dat hij zijn mond open moet doen. Ik voel hoe hij glimlacht en dan zijn tong contact laat maken met de mijne. Hoe lang ik precies op die wasmachine zit, geen idee, maar ik denk dat ik dat eten nu wel verdient heb. Met een smak komen onze lippen van elkaar. Ik durf Harry niet in zijn ogen te kijken, dus kijk naar mijn afgebeten nagels. Slechte gewoonte, maar ik doe het niet express. Dat bijten. Ik voel een vinger onder mijn kin die me dwingt omhoog te kijken. Terwijl ik op mijn lip bijt, kijk ik iets omhoog. Zijn ogen glinsteren nog meer dan daarnet. Dan besef ik me dat ik 24 uur moet volhouden. 24 uur moet ik Harry laten denken dat dit mijn idee was. Ik moet 24 uur verzwijgen dat het voor een opdracht is. ‘I think you look much prettier than Jasmine tonight.’ Zonder dat ik er wat aan kan doen, begin ik te blozen. ‘Thank you.’ Fluister ik. Hij drukt zijn lippen nog een keer op de mijne en tilt me dan van de wasmachine af. Lief pakt hij mijn hand vast en verstrengelt onze vingers. Samen lopen we de woonkamer in. Iedereen danst of zingt vrolijk mee. Megan en George zitten te kleffen en Niall werpt er vernietigende blikken naar toe. Poor thing. ‘Do you wanna dance?’ vraag ik aan Harry. Hij knikt en we voegen ons bij de anderen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen