Foto bij Fifteen.

Gracie

Het moment was aangebroken. Het moment dat niets of niemand je nog tegen kon houden. Het moment dat al je gevoelens naar buiten kwamen, dat je ze niet meer kon stoppen of negeren. Alsof er een draadje in je geknapt was, die alle gevoelens bij elkaar hield. Het draadje was geknapt en alle gevoelens probeerden zich een weg naar buiten te banen. Het verlangen naar die ene persoon was teveel geworden. Ik wilde hem aanraken, zijn huid voelen onder mijn vingertoppen. Zijn warmte tegen mijn lichaam, zijn vochtige lippen op mijn huid. Ik wilde zijn hart horen kloppen, voor mij. Ik wilde hem. Er waren genoeg redenen het niet te doen. Teveel risico's dat het ontdekt zou worden. Teveel consequentie's nadat het ontdekt zou worden. Maar gevoelens zijn altijd sterker dan het verstand. Zo ook bij mij. Daarom negeerde ik voor een keer mijn verstand, mijn verstand dat mij altijd behoed had gehouden voor dit moment. Mijn verstand dat altijd gezorgd had dat ik mijn gevoelens negeerde en diep wegstopte. Mijn verstand was een keer niet het sterkst. Een keer dacht ik niet na over wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Zoals ik al zei, niets of niemand kon me nu nog tegenhouden. ik wilde een keer mijn gevoel volgen. En dat was wat ik nu deed.

Voorzichtig stapte ik uit bad en Harry volgde me. Naakt en nat stonden we tegenover elkaar. We zwegen allebei. Mijn ogen gleden over Harry's gezicht, ik nam hem helemaal in mij op. 'Kom hier.' Fluisterde Harry. Ik deed wat hij zei en ging tegen hem aanstaan. Meteen drukte Harry zijn lippen op die van mij en vol hartstocht zoende ik hem terug. Mijn handen legde ik op zijn onderrug. Harry's lange vingers streken over mijn borsten en een zucht verliet m'n mond. Zijn aanrakingen maakten me gek, zorgden voor gevoelens en emoties die ik nog nooit gehad had. Langzaam duwde Harry me achteruit, tegen de badkamer deur aan terwijl hij zijn lippen niet van die van mij afweek. Wel haalde hij zijn rechterhand van mijn borst af en duwde de deurklink omlaag waardoor de badkamer deur opensloeg. Hijgend stopten we met zoenen en Harry pakte mijn hand vast. Met een ruk trok hij me mee de badkamer uit naar zijn eigen kamer. We lieten een nat spoor achter gezien het feit dat we nog steeds nat waren. Hij sloot de deur van zijn kamer en duwde me toen op zijn bed waarna hij bovenop me kwam liggen. Met de seconde werden mijn gevoelens sterker, ik hield het niet meer. Als je na meer dan een half jaar van worstelen met je gevoelens ze eindelijk mocht laten gaan was het niet voor te stellen wat dat met je deed. Ik voelde hoe Harry bij me naar binnen gleed en even hield ik mijn adem in. Ik voelde hoe hij zijn spieren aanspanden en nog harder in me stootte en een diepe kreun kwam uit zijn mond. Niet veel later kwam ik bij mijn hoogtepunt. Het gevoel vulde vanuit mijn onderbuik mijn hele lichaam, het voelde alsof ik uiteen zou spatten en zuchtend zette ik mijn nagels in Harry's schouders. Even later was het voorbij en hijgend lagen we naast elkaar in Harry's bed. Het enige wat ik hoorde waren onze zware ademhalingen en de regendruppels die tegen het raam kletterden. Het was nog steeds niet gestopt met regenen. 'Ik hou van je grace.' Verbrak Harry na een tijdje de stilte. Ik knikte en keek naar het plafond. Zijn woorden zorgden voor kippenvel op mijn huid en voor tranen in mijn ogen. 'Ik ook van jou.'

Reageer (3)

  • aylatjuhh

    Please schijf verder??

    8 jaar geleden
  • Bts

    Keep writing, darling. It's brilliant! =)

    1 decennium geleden
  • Nitori

    :-) Ik vind het altijd weer great als ik zie dat jij een hoofdstukje hebt geschreven. Keep up the good work!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen