Foto bij 002.

'We're here.' zei de man na ongeveer een kwartier rijden. 'Thank you.' ik betaalde de chauffeur en pakte mijn koffer uit de achterbak. Met mijn tas om mijn schouder en de koffer achter mij aan liep ik naar de voordeur van nummer 2176. Ik klopte aan en er werd opengedaan door een vrouw die ongeveer 35 leek. 'Hi, are you Nicole Lavade?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik nam de vrouw in mij op, lang en blond. 'Eh, no I'm Elena.' antwoordde ze glimlachend. Ik slikte. shit.. 'Oh, I must be mistaken. I'm looking for my sister you see, my father gave me this adress.' legde ik uit. 'Hmm, Lavade sounds kind of formiliar to me though. Come in, I'll take a look at some information I kept.' ze deed een stap opzij om mij binnen te laten. 'Thank you so much.' ik stapte naar binnen en bewonderde het mooie huis. 'Who is this? A friend of Cathy?' vroeg een bruinharige jongen van zo'n 19 of 20. Hij keek mij aan met een glimlach en knikte naar me. 'No Alex, this is.. -' ze stopte haar zin. 'Lola.' maakte ik haar zin af. 'Well, hello, what brings you here?' vroeg de jongen die blijkbaar Alex heette. 'I am looking for my sister. My dad gave me this adres to find her.' legde ik uit. Ik keek hem even aan en glimlachte zwakjes. 'Hmm.. I see.' zei hij knikkend. Elena was druk bezig met het zoeken in een mandje vol met papieren. 'Thank you for looking for me.' zei ik dankbaar. Ik hoopte dat zij mij kon helpen om haar te zoeken. 'I could have sworn I had put that here a while ago! Someone already said to me that you would need the information.' zei ze terwijl ze de stapel doorzocht. Verward keek ik haar aan. 'What do you mean? Someone said I would need the information? Who was that, maybe he or she can help?' zei ik verward. 'Eh, it was mister Van Salten. But he is very old and confused.' Ik hoorde iemand de trap af rennen en keek om. Er stond een meisje met blond haar in een staart met een tas in haar handen. 'Who is this?' vroeg ze terwijl ze mij aankeek. 'I'm Lola, I'm looking for my sister, Nicole.' antwoordde ik. Ik had zo het gevoel dat ik dat verhaal nog vaak zou gaan vertellen. 'Oh, hi! I'm Cathy.' zei ze met een glimlach terwijl ze mij netjes een hand gaf. 'Alex could you please go with Lola to mister Van Salten to ask about her sister. I'm afraid I can't help any further child.' zei ze wat teleurgesteld. 'Yeah sure.' zei hij en hij keek mij aan met een verbluffende glimlach. Damn deze jongen was zeker niet mis om te zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen