Foto bij Hoofdstuk 6

Ik snap echt ni da ge deze jongens ni hot kunt vinden !
Even een kort stukje xx
Morgen examen wiskunde , wish me luck !! echt megamoeilijk ...
Even ter info ; Hier is Liam niet met Danielle , dus hij bedriegt haar niet ! Don't worry
En ik weet dat de jongens engels spreken,maar ik wil het niet te ingewikkeld maken ,dus nu is het Nederlands ;)

Ik kon mijn ogen niet geloven.Ik keek nog een keer,maar ik zag het goed.
Ok,dit kon niet,ik moest wel dromen.Ik kneep mezelf,maar ik schrok niet wakker in mijn kleine,maar gezellige kamertje,dus ik droomde niet.
Dit kon gewoon niet!Onderaan op het papiertje stond een nummer.
En niet zomaar een nummer,een telefoonnummer.
Ik had het dus toch goed gezien,Liam had geknipoogd naar mij.
"Wat moet ik nu doen?"Zei ik tegen mezelf.
Ik werd echt helemaal zenuwachtig,niet omdat ik een fan was ofzo.Maar ik ga één keer mee naar een signeersessie van jongens die ik niet eens leuk vind,en ik krijg meteen een telefoonnummer.Dit was echt raar.
Andere meisjes zouden een moord plegen om dit telefoonnummer te pakken te krijgen,maar eigenlijk was ik niet zo enthousiast.
Ik wist echt niet wat ik moest doen.Ik dacht even na.
Kom op Sofie,doe niet zo stom.Doe gewoon wat andere meisjes zouden doen.Neem je gsm en bel die jongen op.Uiteindelijk blijft hij toch een gewone jongen.
Alleen dan een jongen met duizenden fans...
Na nog eventjes te staren naar de foto,stond ik op,liep naar de keuken en nam mijn gsm.
Ik zuchtte nog eens diep en tikte het nummer in.
Ik hield de gsm aan mijn oor.
De piep-toon leek wel luider te klinken dan normaal,maar dat zal mijn verbeelding wel zijn geweest.
Ok,Sofie.Maak jezelf niets wijs,hij gaat heus niet opnemen hoor,hij heeft het immers veel te druk.Dacht ik weer bij mezelf.
Net toen ik mijn gsm wou opleggen hoorde ik een lieve stem zeggen:"Hallo met Liam."
Ok,ik ben dan geen fan,maar ik moet zeggen dat ik toen wel ietwat zenuwachtig werd.Je belt ook niet elke dag met een popster hé.
Met een trillende stem zei ik:"Hallo?"
"Met wie spreek ik?"Vroeg de zachte stem weer.
"Met Sofie."Zei ik zachtjes.
Verdomme Sofie,waar is je grote mond nu?Nu durf ik natuurlijk weer niets te zeggen!
"Ken ik jou?"Vroeg Liam.
"Eeuhmm..."Zei ik aarzelend."Ik vond je nummer op mijn briefje met jouw handtekening.
"Ooh."Zei hij en hij grinnikte even."Nu herinner ik me je weer."
Ik durfde weer niets te zeggen.
"Dus,eeuhm,zie je het zitten om een keertje af te spreken?"Vroeg Liam.
Wow,die jongen ging snel,ik sprak hem net voor de eerste keer en hij wou al afspreken.Nog voor ik er bij nadacht zei ik volmondig:"Ja."
Hij lachte weer zijn lieve lach en zei:"Ok,ik sms je nog."
"Ok."Zei ik nog steeds zenuwachtig.
"Daag."Zei hij en hij verbrak de verbinding.
Wat?Had ik nu zonet afgesproken met Liam Payne?!Wow,ik kan zelfs niet geloven dat ik zijn achternaam weet.
Dit moest ik aan Anke vertellen.
Ik toetste haar nummer in en ze nam meteen op.
"Anke,je kan niet geloven wat er zonet is gebeurd!"Zei ik enthousiast.Wow,nu had ik opeens meer praat.
"Wat?"Vroeg ze nieuwsgierig.
"Ok,ik bekeek de handtekening van Liam,en er stond een gsm-nummer op!"
Ze zei niets,waarschijnlijk was ze zo hard geschrokken dat ze niets kon uitbrengen.
"Ik heb hem gebeld,en hij vroeg om af te spreken!"Zei ik weer enthousiast.
"Je gaat dat toch niet doen?"Vroeg ze verwachtingsvol.
Ok,ik had nu wel een leukere reactie gehad."Euhm..Jawel,ik heb ja gezegd."Zei ik aarzelend.
"Hoe kon je?!"Vroeg ze opeens met een kwade stem.
"Wat heb ik fout gedaan?"Probeerde ik.
"Je weet dat ik al langer dan een jaar fan van hen ben!Jij gaat één keer mee naar een signeersessie,je krijgt de nummer van Liam Payne en je spreekt er mee af,mooie vriendin ben jij !"Zei ze kwaad,maar ik hoorde dat ze tranen in haar ogen kreeg.
Ik schrok wel,ik dacht eerder dat mijn vriendin me ging steunen.
"Maar..."Probeerde ik weer.
"Weet je?Het is gewoon niet eerlijk!Ik weet alles over hem,en mijn kamer hangt vol met posters van hem,en zo'n kans zal ik nooit krijgen!Jij weet niet eens wat zijn lievelingsdier is,en je hebt meteen een date met hem!Ik snap het niet!"Zei ze woedend.
"Maar,wat kan ik daar nu aan doen?"Vroeg ik lief,het was nu ook niet mijn bedoeling om haar te kwetsen.
"Nee!Ik moet niets meer horen,je moet niet verwachten dat je ooit nog één woord van me zal horen."En met die woorden verbrak ze de verbinding.
Ik keek verbaasd naar mijn gsm,zoiets had ik nu ook niet verwacht.
Ik legde mijn gsm weer in de keuken en probeerde er niet te veel bij na te denken,Anke zou wel weer bijdraaien.
Nu was ik vooral benieuwd naar mijn date met Liam.

____________________________________________________________________________________________________________________
Zo,wat vonden jullie?
Tot morgen (misschien) x
MissMalikXx

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Ouuuuhnn Ocharme ;o Veel succes met je toets! Al heb je die nu ondertussen waarschijnlijk al gedaan hha maar toch xD

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Tja, als Liam haar leuk vindt haha :) Veel succes met je wiskunde toets morgen!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen