Foto bij O36

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (40)

  • yasmine658

    Ik vind alleen dat Taylor goed kan zingen maar ze heeft meer vriendjes versleten dan menig ander celeb en ik denk niet dat Harry meer dan alleen vrienden met hem is maar goed, dat moet hij lekker zelf weten. Ik ben wel veilig fan op afstand hihi (A)

    Snel verder!
    Ik krijg zo het idee dat Zayn en Saige voor flinke jaloezie gaan zorgen en Cathy en die ene jongen ook. Drama in Paris! :D

    1 decennium geleden
  • ORBs

    Ik denk dat Taylor een beetje aandachtsgeil is, een beetje heel erg. En als Harry graag wilt dat na hun relatie er allemaal liedjes komen over hun break up, over wat er in hun relatie is gebeurd en eventuele liedjes die hem zwart maken, (bijv zoiets als dear john of mean etc) dan moet hij vooral een relatie met haar aan gaan.
    Nope, don't like the girl.

    1 decennium geleden
  • xanoukmalik

    omgg wat zielig
    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Lizzy_R

    Haylor Ís real(huil)(huil)(huil) you're dissapointing me haz'(N) but if she's good to him and he Réålly likes/loves (blegggh) her it's alright OMFG can't beloieve i just said that:| i'm just gonna be forever alone - one does not simply love the one they hate- LOVE YOUR STORY SNELLL VERDUURRRRRRR!!!!!!!!!!1(N)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    Op tumblr, althans op mijn dash stond uurtje terug de hele tijd dat het alleen maar
    een publiciteitsstunt was ... dus idk maar ik ship Haylor absoluut niet gewoon...
    Maar als het echt is en harry is gelukkig dan is dat fijn voor hem ...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen