Foto bij ``168`` 18+

Dit is geschreven in de POV van Carly
het is ook grotendeels geschreven door CarlyMiller

HET IS 18+
dus als je het niet wilt lezen, sla dan over!!

Grijnzend neem ik mijn huissleutel uit mijn zak en steek hem in het sleutelgat. Misschien had ik wel iets te veel gedronken maar het maakte me vrij weinig meer uit. Traag draai ik het slot open en wandel naar binnen. “Wil je wat drinken?” vraag ik als ik de deur achter me hoor sluiten. Sam staat wat ongemakkelijk naar me te kijken. ‘uhm… nee bedankt’ hij glimacht naar me. Ik grinnik eventjes en doe een stap naar hem toe. Nog steeds glimlachend steek ik mijn hand naar hem uit en hij pakt hem aan. Voorzichtig trek ik hem naar me toe en ga op mijn tenen staan. Zijn adem ruikt licht naar bier en ik druk voorzichtig mijn lippen op die van hem. Hij is even stokstijf maar laat dan zijn tong zachtjes over mijn onderlip gaan. Hij strijkt over mijn rug en ik pak zijn nek beet. Zijn borst gaat gejaagd op en neer en tilt me op. Ik grinnik eventjes in de kus en hij schuift zijn handen onder mijn kont. Ik onderdruk een zachte kreun en Sam grinnikt zachtjes. Wat ongeduldig loopt hij de trap met mij in zijn armen op. Hij legt me voorzichtig op het bed en trekt zijn shirt uit. Ik bewonder zijn lichaam even en hij begint aan mijn jurk. Ik heb wat moeite om hem uit te krijgen maar al gauw krijg ik hulp van Sam. Hij trekt hem over mijn hoofd en gooit hem ergens in de kamer. Onze lippen vinden elkaar weer en hij begint zijn broek open te ritsen. Snel help ik hem en draai hem zodat ik op hem zit. Ik kus zijn sixpack zachtjes. Hij kreunt net zo zacht en duwt me dan weer onder hem. Hij geeft kusjes in mijn nek en ik begin te giechelen. Voor ik er erg in heb maakt hij een zuigzoen en haakt mijn BH los. ’Sam’ kreun ik zachtjes. Hij gooit de BH weg en legt zijn handen om mijn borsten. Traag gaat zijn hand naar beneden en trekt mijn slipje naar beneden. Hij blijft even helemaal stil. ‘het is oké’ fluister ik zacht. Sam glimlacht naar me en duwt zijn lippen op die van mij om verwoed het gevecht aan te gaan met mijn tong. Zijn vingers verkennen elk stukje huid beneden en ik kreun weer. Ik leg mijn handen op zijn borst en hij laat voorzichtig een vinger naar binnen glijden. Ik spartel even en hap naar adem. ‘wil je meer’ fluistert hij in mijn oor. Ik knik terwijl ik op mijn lip bijt. Hij begint te bewegen en laat nog een vinger naar binnen schuiven. ‘Sam!’ roep ik kreunend uit. Terwijl zijn ene hand me beneden bewerkt gaat hij met die andere over mijn borsten en drukt een kusje op mijn linkertepel. Net als ik denk dat ik het niet meer kan houden stopt hij. Even kijk ik hem verbaast aan maar zijn blik spreekt boekdelen. Ik duw hem op het matras en begin langzaam zijn lichaam te verkennen. Langzaam schuif ik zijn boxer weg en zie “kleine Sammy” ik begin te grinniken ‘ik had gelijk over kleine Sammy’ mompel ik zachtjes. Mijn ogen gaan naar Sam die elke beweging die ik maak volg. Voorzichtig sluit ik mijn mond om “kleine Sammy en begin te likken. Sam kreunt luid en pakt mijn hoofd vast en versnelt het tempo. Dan hou ik abrupt op. Sam gromt even en trekt me omhoog en onder zich. ‘ik wil je’ fluister ik sexy. Sam laat dat zich geen twee keer zeggen en duwt je benen uit elkaar. Hij glijdt hard in me en ik kreun hard. Sam legt zijn handen naast me neer en verhoogt het tempo. Zijn gekreun maakt me alleen maar geiler. Ik wikkel mijn benen rond zijn middel en beweeg met zijn tempo mee. Langzaam voel ik het hoogte punt komen. Sam kreunt nog harder en gaat zo snel hij komt. Ik kreun zijn naam luid als we te gelijk komen. Hij hijgt hard terwijl hij over me heen valt. Ik strijk over zijn achter hoofd en glimlach. ‘dat was geweldig’ Sam glimlacht ook als hij van me af rolt en het deken over ons heen trekt. Zijn ademhaling gaat snel. Voorzichtig legt Sam zijn arm over me heen en trekt me naar zich toe. ‘je bent geweldig’ hij drukt zijn lippen op die van mij en sluit zijn ogen dan. Langzaam vallen we in een diepe slaap.

Reageer (1)

  • FallinTime

    love the picture ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen