Foto bij ``166``

Ik kreun zacht terwijl ik mijn schouder beweeg. ‘gefeliciteerd’ even kijk ik naar Dean. ‘bedankt’ hij glimlacht naar me en we blijven nog eventjes stil staan. ‘ik ben eigenlijk best moe’ Dean knikt en kijkt even de bar rond. ‘die gast die net je hand pakte staat te kijken’ ik grijns even naar Dean ‘ja en? Ben je jaloers of zo?’ hij drink het laatste beetje van zijn beer op en kijkt me aan. ‘nee, want ik kan dit doen’ hij pakt me zachtjes bij mijn middel en trekt me zachtjes naar zich toe. Ik slik als ik zijn warme adem over mijn wang voel gaan. Dan verschuift zijn hand en tilt me op. Ik slaak een gilletje en klamp me snel aan Dean vast. Hij grijnst nu heel erg en draagt me de bar uit naar de impala. ‘Dean mag je nog wel rijden?’ hij begint nu nog harder te lachen en zet me in de auto. ‘natuurlijk, ik ben Dean Winchester, niemand verbied het mij om te rijden.’

‘ik heb de laatste kamer kunnen krijgen’ zegt Dean. Hij kijkt door het raampje naar mij. Even krijgt hij een glimlach op zijn gezicht als hij ziet dat ik mijn ogen dicht heb en zachtjes adem. Voorzichtig opent de deur aan mijn kant en hurkt bij me neer. ‘Alex ben je wakker?’ vraagt hij zacht. Ik kijk slaperig naar Dean die me een glimlachje geeft. ‘nu wel’ antwoord ik zacht. Dean grinnikt en steekt zijn hand uit. Ik pak hem aan en stap uit de auto. Ik grom als ik op mijn voeten sta. ‘wat is er?’ vraagt Dean gelijk. Ik zucht en gaap dan. ‘ik haat hakken’ voor ik er erg in heb heeft Dean me alweer opgetild en loopt naar de kamer. Hij opent de deur en zet me voorzichtig op mijn voeten. Zo snel ik kan doe ik mijn schoenen uit en zucht van verlichting. ‘dus…’ ik draai me naar Dean om. ‘wat wil je voor je verjaardag?’ ik grinnik en klik het licht van het kleine stalampje aan. Het beschijnt alleen mijn kant van de kamer. Dean klinkt snel het andere lampje aan en gaat op zijn bed zitten. ‘wat ik wil?’ Dean knikt en ik laat me op het andere bed zakken. Met een zucht kijk ik even naar het plafon. Ik sluit mijn ogen en denk na. Wat geschuifel doet me op kijken. Dean zit nu naast me. ‘ik zou rust willen. Geen gevaar, niet op hoeven letten. Niet met 1 oog open hoeven slapen.’ Dean knikt. ‘dat zouden we allemaal wel willen’ we zijn even stil. Dean steekt zijn hand uit maar op het zelfde moment sta ik op. ‘ik ga douche’ snel loop ik naar de badkamer en sluit de deur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen