Foto bij ``159``

‘Dean beloof me dat je niets zou doen tot ik terug ben!’ briest Sam tegen Dean. Ze hadden weer ruzie gekregen en Mia zucht diep. ‘jongens hou nou eens op!’ Dean kijkt haar even boos aan. ‘fijn…’
‘wat fijn?’ Dean rolt met zijn ogen.
‘ik ga hem niet in mijn eentje aanvallen, zo goed!’ Sam knikt en loopt met Mia weg. Dean loopt de andere kant op. ‘alles komt nu op zijn pootjes terecht’ de conciërge loopt weer naar mij en haalt de prop uit mijn mond. ‘kijk eens aan. Nog steeds honger?’ dit keer knorde mijn maag niet, ook al heb ik nog steeds veel honger. ‘waarom doe je dit?’ hij zucht en rolt met zijn ogen. ‘ik wil gewoon wat lol maken’ hij staat op en pakt wat te drinken. ‘gewoon lol maken?’ roep ik uit. ‘je vermoord mensen!’ de man gaat weer voor me zitten en haalt zijn schouders op. ‘niet mijn schuld, ze doen het zichzelf aan hoor’ ik weet niet wat ik nog meer tegen hem te zeggen heb en hij merkt het. ‘je bent het eigenlijk met me eens’ merkt hij verbaasd op. ‘je vind het eigenlijk niet erg dat ik ze straf omdat je weet dat ze fout zaten’ ik went mijn ogen af en hij begint te lachen. ‘maak je maar geen zorgen, sugar. We gaan Dean eens een goede tijd geven, jij mag kijken. En dan kijken we hoe we Mia en Sam kunnen uitschakelen.’ Hij trekt me ruw overeind en neemt me mee naar de theaterzaal. ‘ga hier maar lekker zitten’ hij zet me naast een groot bed neer, en als ik er weer naar kijk liggen er twee vrouwen op. ‘maak je maar geen zorgen, wij zorgen ervoor dat Dean een goede tijd heeft. Als hij dat al niet had gehad met Mia’ ze grinniken terwijl de trickster weer de prop in mijn mond duwt.

Reageer (1)

  • GetHimAPony

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONOOOOOOOOOOOOOOOOO PEDOGABRIEL ;(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen