Ik zette de fles passoa aan mijn mond en voelde de zoete vloeistof in mijn keel. Ik en Megan stonden met z'n tweeën allemaal gekke dancemoves te doen maar voelde me aangekeken door Jasmine. Ze keek me afkeurend aan maar ik ging vrolijk door. 'Now dance with me!' zei Harry met een wat beteuterd gezicht tegen Megan. 'SURE!' schreeuwde ze enthousiast. Ze was echt al wel dronken. Niet dat ik dat niet was, maar toch. 'Let's make the most of the night like we're gonna die young!' schreeuwde ik mee op de muziek. Ik draaide een rondje en viel bijna tegen de tafel aan. 'Woah, you alright?' george handen gingen om mijn lichaam. 'Yeahh, everything is alriaght Georgiee' antwoordde ik vrolijk. Ik sloeg mijn armen om hem heen en leunde wat op hem. 'Are you sure?' vroeg hij wat bezorgd. 'Yeah, now that you're here.' zei ik terwijl ik hem aankeek. Zijn bruine kijkers waren zo mooi van dichtbij. wauw. Langzaam kwam hij dichterbij. Ik glimlachte wat wetend wat er ging komen. Niet veel later voelde ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik tikte met mijn tong tegen zijn lippen en hij opende zijn lippen gewillig. Onze tongen vonden elkaar en speelde een leuk liefde spelletje. Een tijdje duurde de kus en toen haalde hij zijn lippen van de mijne. 'Wow.' antwoordde ik wat verbaasd maar wel tevreden. Hij glimlachte lief. 'I wanted to do that the whole night..' zei hij terwijl zijn blik naar de grond keerde. 'Well, thank you.' antwoordde ik wat nochalant. Ik keerde mijn blik af en zag dat we aangekeken werden. Ai. Niall liep weg naar de keuken. Waarschijnlijk wou hij eten hebben. Ik keek George aan en zei: 'Well, this is awkward.' waardoor de situatie nu nog drie keer zo ongemakkelijk werd. 'Yeah, it kinda is.' antwoordde hij. 'I'm going to grab some food okay?' zei ik en ik maakte mij los uit zijn omhelsing. 'Hey Niall!' zei ik vrolijk toen ik naar de keuken liep. Hij reageerde niet. Ik liep naar een van de kastjes en zocht naar iets van chips. 'Do you know if we got any crisps?' vroeg ik aan hem terwijl ik op mijn tenen stond om bij het kastje te komen. 'I don't know.' zei hij bot. 'What's wrong Niall?' vroeg ik aan hem. Hij keek me wat verdrietig aan en antwoordde 'Like you don't know.' Ik wist dat Niall en ik ook soort van bezig waren maar kom op, we hadden nog niks. Plus George is echt wel een cutie. Oh god, wat heb ik gedaan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen