Hundred fourty nine
Don't he get I'm not just a game to play
written by Bieberatic
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Ik vind het een super verhaal. Verheug me altijd op een nieuw hoofdstuk . En het is nog steeds spannend. Ga zo door
1 decennium geledenik vind dat je absoluut niet moet twijfelen aan hoe je typt, of het slecht is, want te schrijft geweldig! Ik begrijp alles goed en heb geen moeite met lezen. Normaal lees ik altijd slomer dan wie dan ook, maar bij dit verhaal gaat het als turbo!
1 decennium geledenen btw; beschadigt?! wat heeft ij gedaan?
HUH?! oke wacht.. uhh.. je ziet zijn schoenen, daaronder door die reflectie zie je zijn lichaam maar in het 'echte' zie je die niet?!
1 decennium geledenhet verhaal is af en toe nog ingewikkeld voor mij.. maar ik vind het echt een apart geweldig verhaal, en.. tbh is er niet zo veel gebeurd in het verhaal.. en ik denk dat er misschien iets komt of.. iets.. het is nogal stilletjes tussen justin en kylie. maar ik vind het echt een apart geweldig, uniek verhaal.. like itt.
1 decennium geleden