Harry zit met een tevreden glimlach tegenover me. Of ik hem echt geloof, weet ik zelf nog niet. Ik weet wel dat deze spaghetti heerlijk is. Vrolijk schep ik voor de tweede keer op. Niall kijkt me glimlachend aan en houd zijn bord voor. Behendig schep ik ook voor hem nog een keer op. ‘So. What’s the plan for tonight?’ vraag ik met een halfvolle mond. Jasmine kijkt me verafschuwend aan. Ik kijk haar verveeld aan en doe mijn mond wijd open. ‘Ew!’ ze draait haar hoofd weg. JJ en Harry beginnen hard te lachen en ik zie dat ook George en Abigail moeite doen hun lach in te houden. ‘Maybe we could just put some music on and dance.’ Stelt Penelope voor. ‘And drink.’ Voeg ik toe. Er klinken goedkeurende geluiden. Als iedereen klaar is met eten help ik JJ met afruimen. ‘You don’t really like Jasmine, do you?’ ‘Nah, she’s so… I don’t know. Not my type of person to have fun with.’ ‘She seems a bit bitchy.’ Zegt JJ zonder eromheen te draaien. ‘Yeah, exactly.’ Puzzelen, ik ben er nooit goed in geweest. Alleen die houten peuter puzzels. Dingen in vaatwassers doen, precies hetzelfde, ik ben er een ramp mee. Mopperend leg ik alle borden op elkaar en tot overmaat van ramp kan het ding niet dicht. JJ lacht me uit en helpt me. ‘Thanks.’ Ik loop naar de woonkamer en zie alleen de jongens op de bank zitten. ‘Where are all the girls?’ ‘Upstairs, changing. Pretending tonight’s the school prom.’ ‘You’ve got to be pulling my leg.’ Zucht ik terwijl ik op de bank neerplof. Despicable me is de meest geweldige film ooit. Oké? Waarom ga je je hiervoor optutten? Geez. Een voor een komen de promqueens de trap af. Fiona, Penelope en Abigail zien er nog niet eens heel veel anders uit.’ ‘You said that they were pretending…’ dan komt Jasmine de trap afgelopen. Een plamuurlaag van hier tot Tokio op haar gezicht en een jurkje dat ik nooit aan zou doen aan. ‘Okay…’ zeg ik terwijl ik mijn lach in probeer te houden. Fiona kijkt me aan met een blik die zegt “Oh-My-Jasmine-Is-Looking-Like-A-Clown” waardoor ik me naar de keuken begeef om in lachen uit te barsten. Als ik weer op adem ben, ga ik op zoek naar de flessen alcohol. PARTEHTIME!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen