Foto bij 044 Katie Jane Adams

“Can we talk?” vraagt Harry zacht, zodat alleen ik het kan horen. Ik knik even onzichtbaar, maar Harry ziet het gelukkig wel omdat ik nog altijd op zijn schoot zit. Ik sta op zodat Harry kan opstaan, en we lopen naar de deur van de kamer. “We’ll be right back!” roept Harry nog even, en we lopen naar buiten. “So, why do we have to talk? I thought we’ll forgive and forget everything?” vraag ik. Harry schuifelt een beetje ongemakkelijk met zijn voeten heen en weer. “Yes, it’s not that. I just ehm want to say you something.” zegt hij. “You can tell me everything.” zeg ik glimlachend. “I like you.” zegt Harry.
Mijn glimlach word nog groter. Zei hij dat nou net echt? Ik voel hier een geslaagd plan in de lucht hangen. Oké nee, dat klinkt creepy. Net alsof ik iemand moet vermoorden. Ik schud snel even die gedachten weg, want de beelden van de horror film van vanochtend komen weer opzetten, en dat is iets waar ik liever niet meer aan herinnerd word.
“I like you too, Hazz.” zeg ik. De vorige keer ging het ook zo, en daarna verpeste ik alles weer. Deze keer mag ik het NIET verpesten. Dan is mijn geluk waarschijnlijk op, en krijg ik nooit meer zo’n kans. “But,” begint Harry.
Natuurlijk, er zit altijd een ‘maar’ aan vast. Hij gaat vast zeggen dat hij iemand anders leuker vind, of dat hij niks met me wilt beginnen of-. Rustig Katie, laat hem eerst uitpraten. “I think it’s not a good idea to let the world see that we love each other. People will send you much hate, and I don’t want you to see all those messages. So maybe we can hide it for the world, and tell only the boys about this? And Faye ofcourse.” zegt Harry.
Ik adem opgelucht uit. Gelukkig. “Sounds good. But you know I have to go to home about two days?” zucht ik daarna. “I know. But we have two days left. We can see each other the next two days, and after that we’ll call and text. I’ll never forget you.” zegt Harry.
Waar maak ik me ook druk over? Ik word waarschijnlijk Harry’s vriendin, dus dan is mijn plan al geslaagd. Maar als we niks aan de wereld laten weten.. Dan word ik ook niet beroemd. Misschien moet ik het maar bij de H&M reclame houden. En Harry is nog niet eens zó erg, dus dan is dit ook wel goed. En anders zoek ik wel een Nederlands vriendje, dat is nog veel makkelijker. Die woont tenminste niet een hele zee van je vandaan, of is de helft van de tijd op tour.
“You’re right. Are you coming to Holland with your next tour?” vraag ik dan maar. Harry kijkt even bedenkelijk, en knikt dan. “Yes, we’ll be in Holland at the third of may. But we’ll stay there only one day. Maybe we can stay less in Belgium and more in Holland.” zegt Harry. “But that’s not about that much time! It’s about three months!” zeg ik. “I love you Katie.” zegt Harry dan ineens. Hij komt dichterbij met zijn gezicht en hij plant zijn lippen op de mijne. Ik voel een lichte kriebel in mij buik. Ben ik verliefd aan het worden op Harry Styles?

10 kudo's! Dit is het laatste stukje van vandaag, helaas. Ik ben dood moe. Ik heb vandaag de uitslag gekregen van het bloed prikken, maar er is gelukkig niks aan de hand. Maar nu moeten we wel verder kijken, wat het nou wel is. Niet dat ik dat erg vind ofzo, want het is tijdens de gymles! Anyway, morgenochtend 5 kudo's is 's ochtends twee stukjes, anders een stukje en in de middag bij 5 kudo's weer eentje. NO LIMIT! :D

Reageer (4)

  • misscurlss

    pff nog minder tijd in België ;( hahah

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Ja! Je bent verliefd aan het worden op Harry Styles!!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Awwww Harry :)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen