Foto bij 042 Katie Jane Adams

Ik leg mijn vinger op mijn lippen als teken dat Harry stil moet zijn. Faye heeft volgens mij Engelse les gehad, of ze brabbelt maar wat, maar ik hoor de hele tijd haar stem al in het Engels praten. Ik loop zachtjes wat verder, en ik zie de jongens op de bank zitten. Ze zijn druk in gesprek, dus ik hoop dat ze ons niet opmerken. Ik zak op mijn knieën, en ik kruip verder. Ik kruip tot ik achter de bankleuning ben. Harry volgt me, en ik tel zonder geluid af van drie naar een. Bij een springen we allebei op. “SUPRISE.” roepen we. Louis springt van schrik op van de bank, en valt daarna op de grond. Niall kijkt even op van zijn eten, en hij ziet ons daar staan. “Hey guys.” begroet ik de jongens nu normaal. “You forgot someone, I’m here.” hoor ik Faye’s stem. Ik kijk haar verbaasd aan. “Hoe kan je ineens Engels praten?” vraag ik terwijl ik mijn wenkbrauwen optrek. “Je weet toch dat boekje? Ik heb het nog een keer goed doorgelezen, en ik kan nu een beetje Engels. Het werkt echt!” zegt ze lachend. De jongens kijken ons vreemd aan, omdat we in het Nederlands praten. “Ja, dat kunnen jullie lekker niet verstaan hé?” zeg ik tegen ze. “What did you say?” vraagt Liam onbegrijpend. “Never mind. You guys should learn Dutch.” zeg ik. Omdat Faye is opgestaan van de bank, is er weer een plekje vrij, waar Harry meteen neer ploft. Ik kijk hem met een pruillip aan, nu is er geen plek meer voor mij. Harry klopt even op zijn schoot, en ik ga er dankbaar op zitten.
“So, you guys are together?” vraagt Liam. “No, we’re just friends, we’ve talked this morning, and we think the same about it, it was just a mistake, that fight between us.” leg ik uit. Hoe graag ik het ook zou willen, ik ben nog niet Harry’s vriendin. Ik hoop stiekem wel dat hij me snel vraagt, voor we naar Nederland gaan. Maar ach, we hebben nog een paar dagen. Eigenlijk niet meer zo lang, want overmorgen is alweer de laatste dag hier. Donderdag vliegen we weer terug. Volgens mij heb ik een teleurgesteld gezicht getrokken, want Louis vraagt ineens, “What’s up Katie? Are you not happy you and Harry don’t have a fight anymore?” “It’s not that, it’s just.. We have to go back to Holland on Thursday. We only have two days left here.” mompel ik. Faye kijkt me geschrokken aan. “Really? But that’s so fast!” roept ze uit. “I know, but we stayed here a week longer so we really have to go back.. School is waiting for us.” zeg ik teleurgesteld. “Don’t think about that, you have two days left, we have time enough to make fun.” zegt Zayn. Ik krijg weer een glimlach op mijn gezicht. “Yeah, you’re right.” zeg ik.
“But back to what you said, I can speak a little bit Dutch. I lived in Holland for a year, but it’s a long time ago. I think when I was fifteen.” zegt Zayn. “Where did you live?” vraag ik. “In Amsterdam.. We had to live there because my old grandma lived there, and she was very ill. When she died, we came back to England.” zegt Zayn. Ik kijk hem verbaasd aan. “Really? Faye and I live in Amsterdam too.” zeg ik. “What’s your last name?” vraagt Zayn nu. “Adams. Why?” zeg ik. Zayn kijkt me met grote ogen aan. “I knew a Katie Adams when I lived in Amsterdam. She was my girlfriend.” stamelt hij. WAT?! Ik wist wel dat ik Zayn ergens van kende, maar ben ik zijn vriendin geweest? Zayn Malik.. NATUURLIJK! Dáárom moest hij dus terug naar Engeland. “OMG, you’re serious? I knew a Zayn Malik, yes, but I didn’t know you were that.” zeg ik met grote ogen. De andere jongens en Faye kijken ons amuserend aan. Ze zijn gewoon getuigen van een soort reünie. “I thought I’d never see you back.” stamelt Zayn. “Me too, once you were away. I’ve never seen you after that.. I thought you leaved me, but now I know the reason.” zeg ik. “It was because of my grandma. I’m so sorry I leaved you. I didn’t have your number so I couldn’t text you. I’m so sorry.” zegt Zayn met tranen in zijn ogen. Ik loop naar hem toe en ik geef hem een knuffel. Nu kan ik ook niet meer mijn tranen tegenhouden. Ik hield zó veel van hem vroeger. En toen was hij in een keer weg. Gewoon weg! Ik dacht dat hij me had achtergelaten omdat hij een ander had of zo iets, maar nu begrijp ik het eindelijk. Zayn Malik is gewoon vroeger mijn vriendje geweest, en ik heb hem niet eens herkend!

It's my birthday! Dat is toch wel een dagje top waard?! Vanavond komt er nog een stukje, tenzij er veel kudo's komen, de regel is : iedere 5 kudo's = een nieuw stukje, ZONDER limiet! (: Ik ben nu eindelijk 13 haha! En m'n One Direction trui heb ik ook gekregen (: Zo'n grijze met One Direction erop ;p Veel succes op school allemaal xoxo

Reageer (7)

  • SquirrelLove

    Haha lol,
    ik was in staat om mijn hoofd op tafel te laten vallen toen ze er achter kwamen maar ik lig in bed.xd

    1 decennium geleden
  • MinnieMous

    Yeah boogschutter rocks (ik ben ook boogschutter)

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Arme Haz!! xxx

    1 decennium geleden
  • JadexStyles

    Dat is een aparte wending..
    MAAR IK WIL DAT KATIE SAMEN MET ZAYN KOMT. (lol)
    snelverderr? x

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Yeaaaah super :) van mij krijg je een Kudo :) gelukkige verjaardag!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen